Piątek, 28 lipca 2017r.

Imieniny: Aidy, Marceli, Wiktora

Praca

sprzedawca do sklepu motoryzacyjnego

Zatrudnię osobę do obsługi klienta w sklepie motoryzacyjnym . Mile widziana osoba mająca doświadczenie w motoryzacji , posiadająca prawo jazdy kat.B. Pilne. gryfów Śląski

Kontakt: 603499068, 607076325

Doradca Klienta - Lubań

POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO! Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych. To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania. Masz to w sobie? Dołącz do nas! Na czym polega ta praca? • na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami Obsługi Klienta • na realizacji indywidualnych planów sprzedażowych • na przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży • na dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie Jeżeli masz do zaoferowania: • doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT • umiejętności sprzedażowe • łatwość w nawiązywaniu kontaktów • nastawienie na realizację celów • chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą • entuzjazm i zaangażowanie • umiejętność obsługi komputera • dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych Możemy Ci zaproponować: • pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej • pakiet szkoleniowy • pakiet socjalny • premię uzależnioną od osiąganych wyników • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę Aplikuj kopiując poniższy link do przeglądarki i wypełnij formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d1eb4288f659470f8fcb5f1a111bcdb0 Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!

Kontakt: [email protected]

Pracownik inwentaryzacji za granicą NIEMCY

Firma INVENT Sp. z o.o. poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku: Pracownik inwentaryzacji za granicą Zakres obowiązków: • Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych • Obsługa urządzeń do skanowania towarów Wymagania od kandydatów: • Umiejętność obsługi komputera • Gotowość do pracy 6 dni w tygodniu • Oświadczenie o niekaralności (firma zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli niekaralności) Zapewniamy: • Transport • Umowę zlecenie • Zakwaterowanie • Wynagrodzenie od 170 PLN do 185 PLN netto za inwentaryzację (ok. 8 – 10 godzin pracy) • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia awansu na koordynatora zespołu Jeśli jesteś zainteresowany aplikuj do Nas: http://formularz.invent.ag/rekrutacja.aspx?funkcja=Licz%C4%85cy%20Zagranica Lub kontakt telefoniczny : 600 020 329 Po aplikacji nasz konsultant zadzwoni i przedstawi terminy wyjazdów. W przypadku braku możliwości zalogowania się przez powyższy link prosimy zalogować się na naszej stronie invent.ag Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kontakt: 600020329

Asystent nauczyciela przedszkola - Nowość w Żaku!

REKRUTACJA TRWA! Asystent nauczyciela przedszkola ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA współpracuje z dyrektorem oraz pracownikami pedagogicznymi w wychowaniu dzieci w zakresie opieki nad dziećmi, dbania o utrzymanie ładu i porządku w powierzonej sali zajęć i innych pomieszczeniach przedszkola. Zapisz się do szkoły już dziś: https://zak.edu.pl/zapisz-sie-online Sekretariat Szkoły – ul. Warszawska 11 Telefon: 75 77 19 106

Kontakt: sekretariat szkoły: 75 77 19 106

Poszukuję do remontu mieszkania

Poszukuję osoby lub dwóch do remontu mieszkania w Lubaniu. Do wykończenia są ściany pod malowanie oraz przygotowanie podłóg wraz z ułożeniem paneli.

Kontakt: 606443291

Sprzątanie małego obiektu biurowego

Firma zatrudni Panią do sprzątania małego obiektu biurowego przy ul. Armii Krajowej w Lubaniu . Praca od poniedziałku do piątku .

Kontakt: 531089046

Praca w sklepie motoryzacyjnym

Przyjmę osobę do pracy w sklepie motoryzacyjnym, chętnie z doświadczeniem, posiadającą prawo jazdy kategorii B. Zakres obowiązków: Obsługa Klienta, Sprzedaż akcesoriów i części samochodowych, Wydawanie zamówień mechanikom, Zamawianie odpowiednich referencji, Obsługa wysyłek itp

Kontakt: 607 076 325

Specjalista ds. KAIZEN

Jesteśmy międzynarodową firmą z branży Automotive. Zajmujemy się produkcją siedzeń dla Toyoty oraz montażem siedzeń dla takich marek jak BMW oraz MINI Cooper. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby chcącej poszerzać swoją wiedzę i doświadczenie na stanowisku: Specjalista ds. Kaizen (miejsce pracy: Wykroty) Zakres obowiązków: • Popularyzacja podejścia Kaizen’owego • Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń w ramach swojego obszaru odpowiedzialności • Przygotowanie, nadzór nad etapami realizacji projektów Kaizen • Ocena efektywności działań Kaizen i ich ciągłe doskonalenie • Rozwijanie kultury sprzyjającej efektywnemu wprowadzaniu zmian • Analiza i optymalizacja procesów produkcyjnych • Identyfikacja obszarów krytycznych • Planowanie i koordynacja wdrażanych projektów Kaizen, Six Sigma, Lean Manufacturing • Inicjowanie działań mających na celu minimalizację strat • Szkolenie pracowników Od kandydatów oczekujemy: • Doświadczenia na jednym z działów Firmy • Zdolności organizacyjnych • Otwartości, pro-aktywności, innowacyjności, kreatywności • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • Umiejętności pracy w zespole • Umiejętności podejmowania decyzji • Znajomości ideologii TPS oraz Kaizen, Six Sigma, Lean Manufacturing Oferujemy: • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz dodatki • Częściowy zwrot kosztów dojazdu, premia frekwencyjna i roczna • Prywatna opieka medyczna w całości finansowana przez pracodawcę • Dofinansowanie do karty Multisport • Owocowe środy. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected] oraz dołączenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Kontakt: 601 298 511

Opiekunka do Pana Friedel z Gummersbach od 21.08.

Poszukujemy opiekunki z dobrą znajomością języka niemieckiego do Pana Friedel z Gummersbach. Praca od 21.08.2017 Pan ma 65 lat, 176cm wzrostu i waży 67 kg. Pacjent jest po wylewie i cierpi na demencję. Pan Friedel porusza się o wózku. Wymaga wsparcia przy codziennych czynnościach pielęgnacyjnych, przy transferze na wózek, przy prowadzeniu domu i gotowaniu. Podopieczny mieszka w domku jednorodzinnym wraz z żoną, która nie wymaga opieki. Pani pomaga w opiece. Opiekunka ma do swojej dyspozycji oddzielny pokój oraz dostęp do internetu. Zakupy robi żona podopiecznego. Wszystkie informację dostępne telefonicznie lub osobiście w naszym biurze. Active Care 24 ul. 1maja 43a/2 58-500 Jelenia Góra [email protected] 756440836 756410182

Kontakt: 756410182

Opiekunka do Niemiec od 31.07.2017 r.

Zlecenie do Hannoveru od 31.07.2017 na 6-8 tygodni - 1250€ netto/miesiąc! Poszukujemy zmienniczki do Pana Herberta. Podopieczny: 88 lat, 68 kg, 165 cm, mieszka razem ze zdrową, energiczną żoną w jednorodzinnym domu z ogrodem. Pan jest w większości osobą leżącą, czasami spędza czas na wózku inwalidzkim, wtedy trzeba mu pomóc w transferze. Cierpi na spokojną demencję, cukrzycę, jest po zawale serca. Każdego ranka przychodzi Pflegedienst podawać leki i pomóc w myciu. Mężczyzna nie budzi się w nocy, na miejscu jest regularna przerwa ok. 3 godziny dziennie. Obowiązkami opiekunki jest przede wszystkim pielęgnacja podopiecznego. Gotowanie i pracę domowę w dużym stopniu wykonywane są przez małżonkę, która oczekuje tylko niewielkiego wsparcia podczas zakupów i utrzymania porządku w domu. Opiekunka: powinna być osobą niepalącą i umieć porozumiewać się po niemiecku - stopień komunikatywny (rozumienie prostych zdań, umiejętność odpowiedzi) Na miejscu jest dostęp do internetu. Stawka 1250€/miesiąc , zwrot kosztów podróży. Zapraszamy do kontaktu tel. 721177679 lub 757835182

Kontakt: Respekt

OPERATOR MONTAŻU Wykroty

HR Work Polska - Agencja Pracy Tymczasowej (nr certyfikatu 12274) poszukuje dla swojego Klienta branża motoryzacyjna, pracowników na stanowisko: OPERATOR MONTAŻU Praca na podstawie umowy o pracę tymczasową. Miejsce wykonania pracy: Strefa Ekonomiczna-Wykroty. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Wymagania: - wysoki poziom zaangażowania podczas wykonywania swoich obowiązków, - sumienność i dokładność, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole, - zdolności manualne, - praca w systemie dwuzmianowym. Zakres obowiązków: - montaż manualny siedzeń samochodowych, - zapewnienie ciągłości produkcji, - dbałość o utrzymanie maksymalnej jakości wykonywanej pracy, -ścisłe przestrzeganie wszystkich standardów, które istnieją w firmie, - dbanie o narzędzie i urządzenia. Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie , - długotrwałą współpracę, - miłą atmosferę w pracy, - szkolenia pozwalające niedoświadczonym osobom wykonywać tez zawód. Kontakt telefoniczny: 788-938-328 lub e-mail: [email protected] Proszę pamiętać o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę HR WORK POLSKA Sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 290 - pokaż numer telefonu - o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)

Kontakt: Aneta 788-938-328

Oferta pracy

Oferta pracy murarz tynkarz Firma Zaklad Usługowy Krzysztof Mydłowski zajmuje się wykonywaniem tynków maszynowych oraz budownictwem jednorodzinnym i wielorodzinnym. Prowadzi działalność na terenie powiatu lubańskiego i zgorzeleckiego.Wraz z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko murarz-tynkarz. Opis stanowiska; Wykonywanie tynków gipsowych,cementowo-wapiennych techniką maszynową Wykonywanie budynków od podstaw,ławy i płyty fundamentowe, sciany nośne i działowe, przewody wentylacyjne i spalinowe, stropy monolityczne typu filigran oraz gestożebrowe(teriva) Od kandydatów oczekujemy minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, .Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace i atrakcyjne wynagrodzenie.Zainteresowane osoby prosimy o kontakt pod numerem telefonu 691 408 262 lub e-mail [email protected]

Kontakt: 691408262

Dekarze Belgia

Poszukujemy wykwalifikowanego i odpowiedzialnego dekarza ze znajomością języka angielskiego. Praca na terenie Belgii. Wymagania: • doświadczenie w pracach dekarskich, • predyspozycje do pracy na wysokości (rusztowania, uprzęże), • mobilność, dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Belgii, • prawo jazdy kategorii B (mile widziany własny samochód), • dobra znajomość języka angielskiego. Korzyści: • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia międzynarodowego. CV proszę przesyłać na [email protected] Więcej informacji: +48510926184 lub +48510926234. Prosimy o dopisanie i podpisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.Nr.133 poz. 883).

Kontakt: 510926184

Kontroler Jakości Niemcy

Exact Systems S.A. jest czołowym dostawcą usług jakościowych dla branży motoryzacyjnej, producentów sprzętu AGD i przemysłu elektronicznego. Obecnie usługi firmy dostępne są w 12 krajach: Polsce, Czechach, Niemczech, Słowacji, Turcji, Rumunii, Rosji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, na Węgrzech oraz w Chinach. Już dziś zapraszamy do kontaktu poprzez Live Chat na www.exactsystems.de – gdzie nasi konsultanci dostępni online odpowiedzą na państwa pytania! W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Kontroler Jakości na terenie Niemiec (numer referencyjny: KJ_Niemcy) Miejsce pracy: zachód i południe Niemiec Obowiązki: • Selekcja, naprawa i sortowanie części i podzespołów z branży motoryzacyjnej, AGD i przemysłu elektronicznego zgodnie z przekazaną instrukcją • Przepakowywanie i oznaczanie komponentów • Raportowanie wyników kontroli Wymagania: • 30 dniowy okres ubezpieczeniowy w Polsce przed wyjazdem do innego Państwa • Gotowość do pracy na terenie Niemiec często ok. 600 – 700 km od granicy • Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym • Dodatkowym atutem będzie posiadanie prawa jazdy kat. B i możliwość wykorzystywania własnego samochodu do celów służbowych (za opłatą) • Dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę • Dobry wzrok i zdolności manualne Oferujemy: • Długoterminową współpracę w oparciu o niemieckie warunki pracy • Dobre warunki wynagrodzenia • Opiekę medyczną na terenie Niemiec • Dla najlepszych możliwość szybkiego awansu w strukturach firmy • Wsparcie koordynatora/biura na projekcie Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez stronę: https://de.exactsystems-elearning.com/?c=59676ad9a2329 Prosimy o zawarcie następującej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych - j.t. Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 ze zm.)". Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Kontakt: 725256386

Doradca ds. Sprzedaży i Usług Media Expert - Lubań

Media Expert to jeden z liderów w branży RTV, AGD, IT/MM. Obecnie poszukujemy osoby do pracy w elektromarkecie na stanowisku: Doradca ds. Sprzedaży i Usług Miejsce pracy: Lubań Co możesz zyskać pracując u nas: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu • Atrakcyjne wynagrodzenie • Preferencyjne warunki zakupu sprzętu z oferty Media Expert • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport • Specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich Od kandydatów oczekujemy: • Doświadczenia w sprzedaży usług lub udzielaniu kredytów ratalnych (mile widziane) • Chęci poszerzania wiedzy z zakresu technik sprzedaży • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów • Umiejętność radzenia sobie ze stresem • Niekaralności Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za: • Udzielanie klientom kredytów ratalnych • Sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert • Kompleksową obsługę klienta według standardów firmy • Realizację planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie • Dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT CV proszę wysyłać na adres [email protected] Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)”

Kontakt: 662196921

 | 1 | 2 | 3 | 4 |  Następna Ostatnia