Po zakończeniu kariery lokalnego dziennikarza Patryk przeniósł się do Świdnicy, gdzie rozpoczął pracę u polskiego producenta kuchennych płyt gazowych SOLGAZ. Marketingowiec firmy Jakub Biel potrzebował wsparcia, wybór padł na lubańskiego dziennikarza. Po niecałym roku pracy okazało się, że tych dwóch ludzi stworzyło team, którego zazdroszczą Solgazowi najwięksi w kraju producenci AGD. Ich kampanie marketingowe biją na głowę produkcje wielkich koncernów, są świeże, zabawne i przede wszystkim tanie. Opierają się głównie o działalność na serwisach społecznościowych. Tam gdzie wielkie marki są nieporadne oni czują się jak ryba w wodzie.
Widzieliście Wege-Jamnika wybierającego zwycięzcę meczu Polska Szwajcaria podczas Euro 2016? Jeżeli tak widzieliście produkcję marketingowców Solgazu.
Mem, który w dniu premiery iPhone 7 podbił internety to pomysł Patryka,
Podobnie jak dowcip o Hołdysie - Czym różni się Solgaz od Hołdysa? Solgaz sprzedaje więcej płyt. Za ten żart gwiazda polskiego rocka zbanowała ich na Twiterze co przyniosło im dodatkową popularność.
Aby poznać historię młodziaków, którzy uczą bogatych jak robi się socjal media za grosze zapraszamy do lektury pełnego wywiadu z Jakubem Bielem i Patrykiem Kempińskim na INN Poland. Patrykowi gratulujemy i wciąż czekamy na więcej :)
Napisz komentarz
Komentarze