W Czytelni całonocne rozgrywki przeprowadzali miłośnicy gier fantasy i RPG. Resztę pomieszczeń zajęły dzieci. W tym roku organizatorzy wraz z uczestnikami skupili się na Lubaniu. Uczestnicy starali się odkryć tajemnicę pożaru miasta z 1760 roku. Wzięli udział w grze mobilnej „Kto podpalił Lubań?” w aplikacji ActionTrack. Stanęli przed niełatwym zadaniem. Z powodzeniem udało im się jednak odkryć sprawcę pożaru. Po pracy przyszedł czas na zasłużony odpoczynek. Nie chodzi tu o sen, lecz maraton filmowy.
Organizatorzy dziękują dzieciom za aktywnie spędzony czas. Jak podkreślali, każde nocowanie jest dla nich niesamowitą przygodą. Podziękowania pracownicy biblioteki kierują także do rodziców, Łużyckiego Centrum Rozwoju oraz Pizzerii Marezo.
"Noc w Bibliotece" została zrealizowana w ramach projektu "Biblioteka dla każdego" (odsłona 2) dofinansowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ze środków Funduszu Promocji Kultury.
Napisz komentarz
Komentarze