Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
środa, 20 listopada 2024 18:37
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaCentrum Drewna Gryfów - Profesjonalny skład drewna

Zmiany w Starostwie

Starostwo Powiatowe w Lubaniu zmienia godziny pracy. Od dzisiaj do odwołania obowiązywać będą nowe zasady kontaktów z interesantami. Warto się z nimi zapoznać zanim wybierzemy się do urzędu.
Zmiany w Starostwie

Interesanci będą przyjmowani w sprawach z zakresu:

- wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych;
- administracji architektoniczno-budowlanej, dotyczących decyzji o pozwoleniu na budowę, sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
- ochrony środowiska, w tym dotyczących decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.

Obsługa interesantów odbywa się w godzinach pracy urzędu:

- poniedziałek godz. 7.30 – 15.30,
- wtorek godz. 7.30 – 17.00,
- środa i czwartek godz. 7.30 – 15.30,
- piątek godz. 7.30 – 14.00.

Od  22 kwietnia 2020 roku obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu odbywa się w następujący sposób:

- osobiście poprzez złożenie dokumentacji w przeniesionym Punkcie Obsługi Interesanta (parter budynku przy wejściu głównym) zlokalizowanym w pomieszczeniu po punkcie kasowym banku,
- poprzez złożenie dokumentacji (zaklejona koperta) w skrzynce podawczej (urna) dostępnej w przedsionku przy drzwiach głównych urzędu od ul. Mickiewicza (bez potwierdzenia daty wpływu),
- elektronicznie poprzez wykorzystanie platformy ePUAP,
- telefonicznie,
- faxem,
- korespondencyjnie.

Wydawanie dokumentacji interesantom odbywać się będzie osobiście, za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.

Zaleca się:

- korzystanie z procedur oraz druków i formularzy zamieszczonych w BIP Starostwa Powiatowego w Lubaniu, zakładka karty usług (np. Wydział Komunikacji i Drogownictwa: zbycie lub nabycie pojazdu),
- przedkładanie kompletnej dokumentacji wraz z dowodem opłaty,
- podać numer telefonu celem umożliwienia kontaktu,
- korzystanie z telefonów do właściwych merytorycznie wydziałów wskazanych w BIP,
- korzystanie z informacji telefonicznej POI tel. 75 64 64 300 oraz fax. 75 64 64 321,
- korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej,
- korzystanie z usług urzędu w niezbędnym zakresie.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
ReklamaZakład Pogrzebowy Hades S.C. 24/h 600451593, 781791731
manukultura
Chagall
Jarmark Radogoszcz
Andrzejki
Pchli targ
Andrzejki
sport
Festiwal Kobiet
Koncert
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaPizzeria Marezo Lubań
Reklama