W dalszej kolejności zostanie przygotowana opinia techniczna mająca na celu określenie rzeczywistych potrzeb związanych z przywróceniem linii do eksploatacji. W ramach opinii zostanie wykonana analiza dla trzech wariantów rewitalizacyjnych zakładających trzy poziomy:
Poziom pierwszy: minimalny zakres remontowy, bez rewitalizacji peronów i przejazdów (tylko częściowy remont torowiska).
Poziom drugi: zakłada remont peronów i przejazdów (wraz z montażem sygnalizacji), ciągłą wymianę podkładów kolejowych wraz z przymocowaniami.
Poziom trzeci: kompleksowa wymiana toru (na bezstykowy) wraz z całą infrastruktura okołotorową.
Zakończenie inwentaryzacji wraz z przygotowaniem opinii (dla trzech wariantów rewitalizacyjnych) ze względu na rozległość sieci planowane jest na koniec września 2017.
Analogiczne działania zostaną podjęte w stosunku do linii numer 341 (Dzierżoniów Śląski-Bielawa Zachodnia), 322 (Kłodzko Nowe- Stronie Śląskie), 318 (Krzelów-LesznoDworzec Mały). Zakończenie inwentaryzacji wraz z przygotowaniem opinii (dla trzech wariantów rewitalizacyjnych) ze względu na rozległość sieci planowane jest na koniec września 2017.
Napisz komentarz
Komentarze