- Porządek obrad: (projekt)
- Otwarcie obrad i wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.
- Wybór protokolantów. Przyjęcie regulaminu Walnego Zgromadzenia obradującego w dniu 24 maja 2017 r.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Wybór Komisji:
a) Mandatowo-Skrutacyjnej
b) Wyborczej,
c) Wnioskowej. - Przyjęcie protokołu z Walnego Zgromadzenia z dnia 25 maja 2016 r.
- Rozpatrzenie odwołania od uchwały RN nr 34/2016 z dnia 24.11.2016 r. w sprawie wygaśnięcia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubaniu za 2016 rok.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał i wniosków zgłoszonych na Walnym Zgromadzeniu w 2016 r.
- Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej za okres od 25 maja 2016 r. do 23 maja 2017 r. i przedstawienie wniosku o absolutorium dla członków Zarządu.
- Wybory delegata i zastępcy delegata na VII Krajowy Zjazd Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP ( podst. prawna: art. 38 § 1 pkt 12 ustawy PS).
- Wybory do Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubaniu na kadencję 2017 – 2020.
- Dyskusja.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
a) rozpatrzenie odwołania od uchwały R N w sprawie wygaśnięcia spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego,
b) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za okres od 25 maja 2016 r. do 23 maja 2017 r.
c) zatwierdzenia sprawozdania z działalności Zarządu za 2016 rok,
d) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2016 rok,
e) udzielenia absolutorium członkom Zarządu za działalność w 2016 r.,
f) ustalenia wysokości najwyższej sumy zobowiązań jaką Spółdzielnia może zaciągnąć w okresie od 1.07.2017 r. do 30.06.2018 r.,
g) przeznaczenia zysku osiągniętego przez Spółdzielnię Mieszkaniową za 2016 rok,
h) wyborów delegata i zastępcy delegata SM w Lubaniu na VII Krajowy Zjazd Zwiazku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP. i) wybory Rady Nadzorczej Spółdzileni Mieszkaniowej w Lubaniu na kadencję 2017 -2020. - Sprawozdanie Komisji Wnioskowej dot. spraw zgłoszonych podczas dyskusji i podjęcie uchwały zatwierdzającej te wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Ponadto informujemy, że protokół Walnego Zgromadzenia z dnia 25 maja 2016 r., sprawozdanie finansowe za 2016 r., materiały sprawozdawcze i projekty uchwał są do wglądu w biurze Spółdzielni (przy ul. Bolesława Chrobrego 3 w Lubaniu) w godzinach pracy Spółdzielni.
Członkowie Spółdzielni zainteresowani otrzymaniem materiałów na Walne Zgromadzenie winni uzgodnić powyższą sprawę w sekretariacie Spółdzielni.
Członkowie mają prawo zgłaszać własne projekty uchwał i żądania zamieszczenia w porządku obrad Walnego Zgromadzenia innych spraw niż określone w zawiadomieniu poparte podpisami co najmniej 10 członków Spółdzielni, na co najmniej 15 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia, tj. do dnia 09 maja 2017 r. Projekty uchwał należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Spółdzielni w godzinach pracy Spółdzielni.
Poprawki do projektów uchwał zgłoszonych przez Zarząd, Radę Nadzorczą i członków Spółdzielni należy składać na piśmie w sekretariacie Spółdzielni do godz. 1300 do dnia 19 maja 2017 r.
Mandaty uczestnika Walnego Zgromadzenia będą wydawane członkom Spółdzielni przybyłym na Walne Zgromadzenie na podstawie dokumentu potwierdzającego tożsamość.