Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
poniedziałek, 23 grudnia 2024 03:15
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ zimowego utrzymania dróg na terenie KSSEMP w Lubaniu

Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A. ogłasza zapytanie ofertowe dotyczące zimowego utrzymania dróg na terenie lubańskiej podstrefy SSEMP w sezonie 2024/2025. Przedmiotem zamówienia jest m.in. odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi, zapewnienie niezbędnych materiałów oraz utrzymanie przejezdności dróg wewnętrznych.

Oferty można składać do 18 października 2024 r. w sekretariacie SSEMP S.A. w Kamiennej Górze lub drogą elektroniczną. Szczegóły dotyczące warunków zamówienia poniżej.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ

zimowego utrzymania dróg na terenie KSSEMP w Lubaniu 

w sezonie zimowym 2024/2025

Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A.

z siedzibą ul. Papież Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra

NIP: 614-14-72-974, REGON 230820274

Strona: www.ssemp.pl 

email: [email protected] 

tel. 75 645 20 30

zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę

zimowego utrzymania dróg na terenie Kamiennogórskiej SSEMP

przy ul. Gazowej w Lubaniu w sezonie zimowym 2024/2025

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  2. odśnieżanie dróg wewnętrznych podstrefy lubańskiej (załącznik nr 3) (usuwanie śniegu z całej szerokości roboczej jezdni i zatok postojowych parkingu) zapewniające stałe utrzymywanie ich przejezdności,
  3. stałe zwalczanie i usuwanie gołoledzi, śliskości oraz zapewnienie materiałów do tego potrzebnych (środki niechemiczne tj. piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm, kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm i środki chemiczne wymienione w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960), (piasek, sól),
  4. zapewnienie maszyn i sprzętu do odśnieżania a także utrzymanie ich w gotowości,
  5. bieżące spychanie zwałów śniegu i lodu na pobocza przy użyciu własnych środków technicznych Wykonawcy,
  6. usuwanie zwałów śniegowych z terenu w przypadku znacznego ich nagromadzenia,
  7. usunięcie z dróg, po zakończeniu sezonu zimowego, materiałów niezbędnych do usuwania gołoledzi i śliskości drogowej.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.12.2024 r. do 28.02.2025 r. (termin może ulec wydłużeniu do czasu utrzymywania się warunków zimowych.)
  4. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji udzielają:

Jarosław Osmolak, tel. 75/ 645 20 30, kom. 660 691 561 

Termin związania ofertą:

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Sposób przygotowania oferty:

Należy wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz oświadczenie (załącznik nr 2), które składają się na ofertę. Każdy z wyżej wymienionych załączników powinien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 

  1. Kryteria i sposób oceny ofert:

Kryterium ceny: najniższa stawka ryczałtowa miesięczna brutto utrzymania drogi - 100%.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ryczałtową miesięczną stawką brutto odśnieżania, uwzględniającą wszystkie koszty, w tym koszt pracy ludzi, sprzętu oraz koszt materiałów do usuwania gołoledzi, śliskości.

  1. Warunki płatności:

Rozliczenie kompleksowo wykonanej usługi będzie następowało w cyklach miesięcznych, w oparciu o zaoferowaną stawkę godzinową i rzeczywistą liczbę godzin odśnieżania w miesiącu rozliczeniowym. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na wskazany w formularzu ofertowym rachunek bankowy, w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku bądź faktury VAT. Rachunek bądź faktura VAT winny być wystawione po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, jednak nie później niż do 10-go dnia następnego miesiąca. Za dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A.

  1. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 18 października 2024 roku (piątek) do godziny 1400 w sekretariacie SSEMP S.A. (I piętro) ul. Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra lub przesłać na  
e-mail: [email protected] .

Zaleca się przed przystąpieniem do sporządzenia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.

Zaniechanie przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia procedury wyłonienia Wykonawcy bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.

Link do oferty:


 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

kibic 13.10.2024 14:47
po co w LUBAŃ ma PZD oraz PRD do likwidacji

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
bal Mickiewicz
Sylwester
turniej
gry
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaPizzeria Marezo Lubań
Reklama