Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubaniu nie ma dyrektora od początku marca. Do końca lutego 2025 roku pełniła tę funkcję Beata Soczyńska. W trybie konkursowym na nowego dyrektora wybrano Rafała Wichowskiego, taką decyzję przekazał 12 marca Grzegorz Wieczorek, burmistrz Lubania. Niemniej, 21 marca Rafał Wichowski poinformował, że nie obejmie tego stanowiska i nie zdradził przyczyn swojej decyzji.
MOSiR nie może pozostawać bez dyrektora, więc 25 marca burmistrz ogłosił nabór na dyrektora tej placówki. Kandydaci mogą aplikować do 7 kwietnia.
BURMISTRZ MIASTA LUBAŃ OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DYREKTORA Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubaniu
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych,
3) korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe,
7) co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, 8) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych, poczty elektronicznej,
9) dobry stan zdrowia,
10) znajomość zasad funkcjonowania i utrzymania miejskiej infrastruktury sportowo – rekreacyjnej zarządzanej przez MOSiR w Lubaniu,
11) znajomość podstawowych aktów prawnych: ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o sporcie, o finansach publicznych, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Statutu i Regulaminu Organizacyjnego MOSiR w Lubaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętności organizacyjno – menedżerskie,
2) umiejętność planowania wydatków związanych z funkcjonowaniem jednostki budżetowej,
3) umiejętność kierowania pracą zespołu oraz podejmowania decyzji,
4) odpowiedzialność, sumienność, kreatywność i dyspozycyjność,
5) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej,
6) prawo jazdy kat.B.
3. Zakres wykonywanych zadań i obowiązków na stanowisku:
1) kierowanie i realizacja zadań MOSiR określonych w statucie,
2) reprezentowanie MOSiR na zewnątrz,
3) organizowanie pracy i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania MOSiR,
4) wykonywanie zadań wynikających z uchwał i wytycznych organów Gminy Miejskiej Lubań,
5) prowadzenie polityki kadrowej, w tym: zatrudnianie, zwalnianie, nagradzanie, karanie i awansowanie pracowników,
6) programowanie i planowanie pracy MOSiR, w tym sporządzanie projektów planów finansowych, ustalając plany dochodów i wydatków MOSiR,
7) składanie oświadczeń woli w imieniu MOSiR, w oparciu o udzielone pełnomocnictwo przez Burmistrza,
8) racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi MOSiR zgodnie z przyjętym planem finansowym,
9) bieżące analizowanie wykonania zadań budżetowych i niezwłoczne oraz skuteczne podejmowanie działań eliminujących powstanie nieprawidłowości,
10) zarządzanie nieruchomościami i mieniem MOSiR,
11) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań MOSiR,
12) nadzór nad zapewnieniem właściwych warunków bhp i p.poż.,
13) zapewnienie dostępu do informacji publicznej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
14) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w MOSiR,
15) utrzymywanie kontaktów z mediami w celu promocji działalności MOSiR,
16) wydawanie aktów wewnętrznych w formie zarządzeń, regulaminów, instrukcji, wytycznych i komunikatów z zakresem działań.
4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie: kwiecień 2025 r. w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) umowa o pracę na czas nieokreślony może zostać poprzedzona umową na okres sześciu miesięcy, następnie umowa może zostać zawarta na czas określony lub nieokreślony zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz. 1135),
3) osoba ubiegająca się o przyjęcie na stanowisko dyrektora podlega obowiązkowym badaniom lekarskim,
4) praca przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń biurowych,
5) praca w siedzibie MOSiR oraz na terenie miasta Lubań związana z realizacją zadań.
5. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Lubaniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
8) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o tym, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U z 2024r., poz.104),
11) w przypadku osoby niepełnosprawnej kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
12) pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju MOSiR w Lubaniu (max 2 strony).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta Lubań ul. 7-mej Dywizji 14, 59-800 Lubań Biuro Obsługi Interesanta pokój nr 9 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko: Dyrektora w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Lubaniu” z podaniem imienia, nazwiska i adresu do korespondencji osoby składającej ofertę w terminie do dnia 07 kwietnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubań oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Lubań przy ul.7-mej Dywizji 14.
Burmistrz Miasta Lubań Grzegorz Wieczorek
Napisz komentarz
Komentarze