„W okresie przed świętami firmy z branży kurierskiej i inne firmy zajmujące się transportem przewożą zdecydowanie najwięcej przesyłek. Rekomendowałbym, żeby zakupy i zamówienia rozłożyć bardziej w czasie i nie zostawiać ich na ostatnią chwilę. Dobry czas, kiedy można zacząć o nich myśleć, to trzy tygodnie przed świętami” – mówi Rafal Szumski, dyrektor ds. wsparcia operacyjnego w DHL Parcel Polska.
Dla firm kurierskich największym wyzwaniem przed świętami nie jest czas transportu, ale skuteczne dotarcie do odbiorcy pod wskazany adres. Dlatego też nie utrudniajmy kurierom pracy: przed złożeniem zamówienia sprawdźmy poprawność i kompletność danych adresowych oraz to, czy nie zapomnieliśmy podać numeru telefonu, pod który będzie mógł zadzwonić doręczyciel.
Pamiętajmy również, że firmy kurierskie oferują kilka dodatkowych opcji, dzięki którym adresat będzie mógł bez problemów otrzymać paczkę, nawet jeśli w dniu jej doręczenia nie będzie go akurat w domu. Przesyłka może zostać między innymi wysłana do jednego z punktów odbioru czy przekierowana już po złożeniu zamówienia na inny adres, np. sąsiada.
Napisz komentarz
Komentarze