- To oczekiwania naszych klientów sprawiły, że od września będziemy mieć otwarte drzwi aż do 18.00. Do tej pory w poniedziałki pracowaliśmy wprawdzie dłużej, ale okazuje się, że dla wielu naszych klientów to zbyt krótko naszych. Jesteśmy instytucją usługową dla społeczeństwa, dlatego chcemy zapewnić naszym klientom niezbędny komfort czasowy – uzasadnia wprowadzane zmiany w zakresie godzin pracy sali obsługi klienta, - Antoni Malak Dyrektor Oddziału ZUS we Wrocławiu.
Dotychczas jeden dzień w tygodniu, tj. w poniedziałek sale obsługi klienta ZUS były otwarte dłużej niż w każdy inny dzień tygodnia, bo do godziny 17.00. Na prośbę klientów Zakład od 1 września przesuwa czas otwarcia swoich placówek, w każdy poniedziałek, do godziny 18.00.
- Liczymy, że dzięki tej decyzji uda nam się obsłużyć więcej spraw naszych klientów. Cały czas monitorujemy jakość świadczonych usług i analizujemy oczekiwania klientów. Dlatego też nasi klienci mogę się spodziewać wkrótce kolejnych udogodnień – zapewnia Antoni Malaka.
Napisz komentarz
Komentarze