Jest to bardzo proste wystarczy udać się do starostwa w Lubaniu gdzie pracownik Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego służy pomocą w zakładaniu Profilu i udziela wszelkich informacji. Profil Zaufany jest to bezpłatne narzędzie służące do podpisywania elektronicznych dokumentów – umożliwia mieszkańcom załatwianie spraw z administracją publiczną bez wychodzenia z domu. Jest dostępny dla wszystkich obywateli – wystarczą dwa kroki przedstawione poniżej.
Jak korzystać z e-usług?
Krok 1 Załóż konto na ePUAP – na stronie https://epuap.gov.pl naciśnij link Zarejestruj się po czym wyświetli się strona z formularzem do wprowadzania danych – wprowadź je poprawnie wraz z adresem email, na który zostanie wysłany kod – niezbędny do zakończenia rejestracji. Kliknij Zarejestruj się – wniosek o potwierdzenie profilu zaufanego został automatycznie wygenerowany.
Krok 2 Następnie udaj się z dokumentem tożsamości do Punkt Potwierdzania Profilu Zaufanego – np. w Starostwie Powiatowym w Lubaniu, pok. nr 34 (I-piętro), tel. 75 6464 334, gdzie po podaniu swojego identyfikatora lub nazwiska Twój Profil zaufany zostanie potwierdzony. Od tej pory każdy użytkownik posiada możliwość załatwiania spraw z administracją publiczną drogą elektroniczną. Zachęcamy wszystkich mieszkańców powiatu do korzystania z nowoczesnych rozwiązań.
Napisz komentarz
Komentarze