Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
niedziela, 24 listopada 2024 15:37
Reklama dotacje rpo
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaNeoPunkt Lubań sprawdź na Allegro

Starostowie i prezydenci 20-lecia

11 września na Zamku Królewskim w Warszawie odbyło się Zgromadzenie Jubileuszowe Związku Powiatów Polskich. Jednym z głównym punktów programu była uroczysta Gala podczas której odznaczeni zostali starostowie i prezydenci 20-lecia.
Starostowie i prezydenci 20-lecia

Autor: Powiat Lubań

Wyróżniono także tych, którzy w 1998 roku odbierali akty erekcyjne powiatów i obecnie pełnią funkcję starosty. Uchwałą Zarządu Związku Powiatów Polskich z dnia 23 lipca 2018 r. ze szczególny wkład w rozwój lokalny, a także działalność na płaszczyźnie ogólnopolskiej, Zarząd ZPP przyznał Honorową Statuetkę Związku powiatów Polskich – Waleremu Czarneckiemu, staroście lubańskiemu.

Pozostali starostowie i prezydenci 20-lecia to:

  • Stanisław Cubała – starosta piotrkowski,
  • Aleksander Gappa – starosta człuchowski,
  • Robert Godek – starosta strzyżowski,
  • Henryk Jaroszek – starosta mikołowski,
  • Zbigniew Jaszczuk – starosta żniński,
  • Jacek Karnowski – prezydent Sopotu,
  • Stanisław Kubeł – starosta ostrołęcki,
  • Jerzy Kolarz – starosta buski,
  • Adam Krzysztoń – starosta łańcucki,
  • Janina Kwiecień – starosta kartuski,
  • Henryk Lakwa – starosta opolski,
  • Krzysztof Maćkiewicz – starosta wąbrzeski,
  • Józef Matysiak – starosta rawski,
  • Julian Mazurek – starosta międzychodzki,
  • Józef Michalik – starosta lubaczowski,
  • Wieńczysław Oblizajek – starosta kolski,
  • Ryszard Raszkiewicz – starosta złotoryjski,
  • Zenon Rodzik – starosta opolski,
  • Wacław Strażewicz – starosta giżycki,
  • Zenon Szczepankowski – starosta przasnyski,
  • Marek Tramś – starosta polkowicki,
  • Ludwik Węgrzyn – starosta bocheński,
  • Wojciech Zdziarski – starosta łęczycki.

Wyróżniony został również Edmund Kaczmarek, starosta jędrzejowski, współprzewodniczący Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego ze strony samorządowej, a także Zygmunt Frankiewicz, prezes Zarządu Związku Miast Polskich, przez siedem kadencji prezydent Gliwic.

Rozdanie nagród odbyło się na Zamku Królewskim w Warszawie. W tym samym miejscu 20 lat wcześniej odbyło się uroczyste wręczenie aktów erekcyjnych przedstawicielom wszystkich powiatów.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

T
teresa_zembik 27.09.2018 12:14
Drodzy czytelnicy. W związku z komentarzem pani Ewy Gutek oraz wpisami użytkownika „poetka” pod tym artykułem, jestem zmuszona odnieść się do treści zamieszczonych przez tych użytkowników. Informacje zawarte w komentarzach użytkownika „poetka” oraz w komentarzu pani Ewy Gutek w moim odczuciu mają na celu zdyskredytowanie nas przed wyborami samorządowymi i są próbą manipulacji na wyborcach. Ja jestem kandydatką na radną z listy PiS do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego natomiast mój mąż kandyduje na radnego Rady Powiatu Lubańskiego. Pani Ewa Gutek pisze, że składaliśmy na nią doniesienia do prokuratury. Nie składaliśmy na panią Gutek doniesień. Gdybyśmy wiedzieli kto pisze obraźliwe, poniżające nas, oszczercze a nawet pomawiające nas o korupcję komentarze na lubańskich portalach, to nie musielibyśmy składać doniesień do prokuratury tylko od razu złożylibyśmy pozew do sądu. Wpisy były anonimowe w związku z tym składaliśmy zawiadomienia o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa z prośbą o ustalenie danych personalnych osób, które te treści pisały. Prokuratura stwierdza, czy wpisy faktycznie noszą znamiona przestępstwa, jeśli tak to podejmuje czynności, jeśli nie to oddala zgłoszenie. W tych przypadkach uznała, że noszą znamiona przestępstwa. Za każdym razem prokurator przesłuchiwał między innymi pani Ewy Gutek i Henryka Chyckiego partnera życiowego pani Ewy Gutek. To nie my wzywaliśmy tych państwa. Prokuratura musiała mieć podstawę, że wzywała właśnie ich na przesłuchania. W związku z dużą ilością wezwań na przesłuchania, które były wynikiem nowych okoliczności w sprawie, pani Ewa Gutek podała nas o nękanie. Dlaczego nas a nie prokuraturę? Anonimowe wpisy były zuchwałe i agresywne. Pojawiały się najczęściej na portalu luban24.pl . a sugerowano w nich to, że jestem chora psychicznie, że mam z mężem jedno dziecko a nie jak w rzeczywistości troje, że chodzę gdzieś nocami itd. Odbiło się to na moim zdrowiu, na zdrowiu moich najbliższych szczególnie dzieci i na atmosferze w domu. Po tych agresywnych wpisach prokuratura bardziej się postarała i ustalono już konkretnie z jakich urządzeń pisano i do kogo należały. Ustalono, że wpisy jednego z użytkowników luban24.pl o Nicku Szczepcio dokonywane są z komputera lubańskiego szpitala czyli NZOZ ŁCM w Lubaniu. W piśmie, które wystosował szpital w Lubaniu było napisane, że komputer pozostawał do wyłącznej dyspozycji Ewy Gutek w jej gabinecie, był chroniony hasłem na poziomie logowania. Napisane w piśmie było, że jeśli ktoś korzystał z tego komputera to wyłącznie za zgodą i wiedzą pani Ewy Gutek. Pani Gutek zeznała, że inni pracownicy też mogli z niego korzystać. Oprócz szpitalnego komputera ustalono komputer prywatny pani Gutek oraz jej prywatny telefon. Pani Ewa Gutek nie przyznawała się, że jest właścicielką tego numeru telefonu, dopiero po okazaniu pisma od operatora przyznała, że być może to ona zakupiła taki telefon jednemu z dzieci. Nadal pani Ewa Gutek i Henryk Chycki nie przyznawali się do pisania inkryminowanych treści. Pani Gutek przyznała jednak, że może jeden komentarz napisała i że śmiali się z tego. Twierdziła, że prowadzi dom otwarty i przychodzi do niej codziennie wiele osób, między innymi odbywają się u niej w domu spotkania Stowarzyszenia LSM Panaceum , przebywają dzieci ich koleżanki i koledzy, że komputer stoi w salonie i każdy może z niego korzystać. Zeznała, że ktoś kto przebywał w ich domu zalogował się jako Szczepcio i zapomniał się wylogować. Każdy więc mógł być autorem tych treści, bo z komputera korzystali nie tylko domownicy, ale też ludzie z zewnątrz. Szkopuł w tym, że po kilku godzinach od zalogowania użytkownik już nie może pisać komentarzy, ponieważ nie jest aktywny. Musi jeszcze raz się zalogować. Powiedziała, że hasło do zalogowania jako Szczepcio zapisało się na komputerze, więc kto chciał ten pisał ona nie wie kto. Nie powiedziała jak to się stało, że z jej telefonu komórkowego również były pisane komentarze. Kto przez telefon się logował? Pewnie jedno z jej dzieci, któremu oddała telefon? Rozprawa trwała a Szczepcio ciągle pisał, podawał szczegóły z rozprawy. Ponownie zwróciłam się do prokuratury o ustalenie urządzenia i jego właściciela. Okazało się, że ponownie operator wskazał ten sam numer telefonu właścicielem którego była Ewa Gutek. Logowania do nadajnika odbywały się na terenie Lubania. Wiem, że dzieci E. Gutek nie mieszkają w Lubaniu. Pani Ewa Gutek na przesłuchaniach w prokuraturze tym razem przyznała się do pięciu wpisów jako Szczepcio. Henryk Chycki również się przyznał do dokonywania komentarzy pod tym Nickiem, ale nie pamiętał które są jego autorstwa. Przesłuchiwana również była adoptowana córka Ewy Gutek, która powiedziała, że nigdy nie dokonywała wpisów na portalu luban24.pl. Przesłuchiwane były również osoby, które wskazała Ewa Gutek na okoliczność tych wpisów. Był to osoby z najbliższego otoczenia pani Ewy Gutek działające razem z nią w polityce. Wszyscy zeznali, że nie pisali komentarzy jako Szczepcio. Jedna z pań zeznała, że była tylko raz u pani Gutek w domu a druga pani nigdy u niej nie była, więc nawet nie miała możliwości pisać w salonie z komputera pani Gutek. Dwaj panowie zeznali, ze bywali u niej, ale nie korzystali z komputera. Nigdy nie wskazywaliśmy kto ma być przesłuchiwany w prokuraturze czy w sądzie. W związku z tą sprawą w różnych mediach pojawiły się artykuły, które były dla nas krzywdzące. W moim odczuciu powstały one z inicjatywy pani Ewy Gutek, która w ten sposób chciała nas upokorzyć i odegrać się albo nawet zniechęcić do dalszego poszukiwania winnego. Pani Ewa Gutek przedstawiała nas w złym świetle na Facebooku, gdzie użytkownicy tego portalu tzw. jej znajomi dokonywali nieprzyjemnych dla nas komentarzy. Na tym portalu padły słowa Aliny. Potwierdzam, że wszystko o czym pisze jest prawdą włącznie o dwóch pielęgniarkach epidemiologicznych. W razie potrzeby mam wszystkie akta spraw toczących się w prokuraturze oraz w sądzie. Pisze pani, że mój mąż naciskał by panią zwolniono. Sama pani stwierdziła, że w związku z działaniami prokuratury ma pani nieprzyjemną sytuację w pracy. Okazało się, że pani komputer służbowy na pani biurku był wykorzystywany w godzinach pracy do innych celów niż zlecone zadania pracodawcy i to jeszcze nie wiadomo przez kogo. Ktoś musi naciskać na pani zwolnienie? Prokurator oddalił pani zarzuty w stosunku do mnie i mojego męża Wojciecha Zembika w całości. Pani Ewa Gutek oraz jej przyjaciel, najbliższy współpracownik w pracy i polityce Andrzej Winiarczyk podali mnie do sądu. W obu przypadkach sąd nie doszukał się mojej winy. Pani Gutek podała mnie do sądu między innymi za to, że opisałam całą sprawę na Facebooku, według niej nie miałam do tego prawa. Mój mąż podał Andrzeja Winiarczyka do sądu. Wygrał sprawę. Przysadzono odszkodowanie, odszkodowania nie zapłacił. Przykro mi, że ten pan już nie żyje, ale razem ze Szczepciem robili nagonkę na mnie i mojego męża. Na portalu luban24.pl pisał on pod Nickiem (pseudonimem) „Prowincjusz” Pani Ewa Gutek w oświadczeniu pisze, że wszystkie doniesienia do prokuratury zostały umorzone natomiast „poetka” pyta ile było doniesień. Odpowiadam, doniesień było tyle ile potrzeba. Jeśli chodzi o umorzenia to taka jest procedura. Prokuratura prowadzi dochodzenie i jeśli uzna, że zagrożony jest interes społeczny to sprawę po zgromadzeniu materiału przekazuje do sądu. Jeśli nie uzna, że nie jest zagrożony interes społeczny a jedynie prywatny to sprawę po przeprowadzeniu dochodzenia umarza. Prywatna osoba idzie sama z tym do sądu cywilnego lub karnego i wskazuje, że dowody w sprawie znajdują się w prokuraturze. Te sprawy kwalifikowały się do sądu karnego z powództwa cywilnego. Pani Ewa Gutek pisze, że Henryk Chycki złożył doniesienie na mojego męża za kłamstwo w oświadczeniu majątkowym dotyczącym mieszkania. Kupiliśmy to mieszkanie za 25 tys. zł. i taką kwotę podawał mój mąż w oświadczeniach. Na jakiej podstawie pan Henryk Chycki stwierdził, że to mieszkanie jest warte 60 tys. zł. ? Nie napisała pani wszystkiego o co oskarżał pan Chycki mojego męża w tym doniesieniu . Naprawdę nie chce pani o tym napisać? Pani Beata Kempa naciskała by mój mąż wpisał pana „uprzejmie donoszę” czyli H. Chyckiego na listę kandydatów PiS na Radnego Powiatu Lubańskiego! Pani Ewa Gutek pod swoim nazwiskiem na jednym z portali napisała, że mój mąż zbierał pieniądze na powodzian i przeznaczył je na inny cel. Na jaki już nie napisała, nie napisała jaka to była kwota. Sąd uznał, że wpis ten w chwili składania pozwu przedawnił się. Pani Gutek nie poniesie za to odpowiedzialności karnej. Przed sprawą sądową mój mąż wystosował do niej pismo o usunięcie tego fragmentu z jej artykułu. Nie zrobiła tego. Zrobiła to dopiero po roku, gdy prokurator przesłuchiwał ją w tej sprawie. Przestraszyła się i usunęła. Po pewnym czasie znowu ten fragment pojawił się w artykule. Całą sprawę określę słowami pani Ewy Gutek: czy popełniła przestępstwo to należało do oceny Sędziego, ale moralnie nie brzmi najlepiej. Wspomnę również mobbingu na pielęgniarce, która wygrała proces i przyznano jej odszkodowanie, które szpital musiał zapłacić. W związku z działaniami Ewy Gutek pielęgniarka ta musiała zwolnić się pracy. Oczywiście pozwanym był pracodawca, bo dopuścił do tej sytuacji. Czy nigdy pani nie skończy? Pytam panią Ewę Gutek choć nie oczekuję odpowiedzi, bo ją znam. Nie wiem jakim prawem portal eluban znowu na swoich łamach dopuszcza do szargania naszego nazwiska?! Czym kierowała się osoba występująca tu jako „poetka” , że postanowiła pisać na nas jakieś oszczercze słowa? Wybory? To tak ma wyglądać kampania wyborcza? Przepraszam, że dość dużo napisałam, ale też dużo działań było nakierowanych by nas zdyskredytować. Trwa to od 2010 roku a nasiliło się po wykluczeniu pani Gutek z Prawa i Sprawiedliwości. Pozdrawiam wszystkich użytkowników portalu . Teresa Zembik

Jola 27.09.2018 13:21
Aż trudno uwierzyć, że taka osoba jak Pani poetka-pielęgniarka jest nadal na scenie politycznej miasta. Co za człowiek? Jak tak można niszczyć porządnym ludziom życie.? A przecież, żeby nie ponowne oczernianie mogłaby spokojnie prowadzić kampanię wyborcza. A tak chyba lepiej by było nie startować. Współczuję Inn kandydatom z listy starosty.

E
ewa_gutek 25.09.2018 18:30
Szanowni Czytelnicy, przepraszam, że od lat musicie czytać takie komentarze. Po raz ostatni zabieram głos w ich sprawie. Nie będę reagować na kolejne, bo mam do Was i do siebie szacunek. Postanowiłam jeszcze raz zareagować, chociażby po to, aby ambicje polityczne, nie zabijały tego co w naszej kulturze jest najważniejsze. Pamięć o zmarłych. Jeżeli Alina nie była jedną ze stron to wywoływanie nieżyjącego, który nie ma się jak bronić jest nie do przyjęcia. O zamieszaniu jakie jest tutaj opisywane staram się zapomnieć i do niego nie wracać. Bo tylko ja i moi bliscy wiedzą ile mnie to kosztowało. To nie jest tak, że biegałam po prokuratorach i sądach. Chodziłam tam, aby się bronić. Inicjatorami doniesień i pozwów byli państwo Zembik. Posuwali się tak dalece w inwigilacji mojej osoby, że pan Zembik naciskał, aby pozbawić mnie pracy. Kiedy zauważyłam, że to się nasila postanowiłam się bronić. Zawiadomiłam prokuraturę o nękaniu. Ta uznała, że państwo Zembik korzystają z demokratycznych praw i mogą składać doniesienia. Wszystkie zresztą umorzone. Doniesienie o jakim pisze Alina, a złożone przez Henryka Chyckiego dotyczyło oświadczenia majątkowego Wojciecha Zembika. Wykazał w nim mieszkanie, które w oświadczeniu oszacował na 25 tys. zł, a które warte było 60 tys. zł. Czy popełnił przestępstwo to należało do oceny Prokuratora, ale moralnie nie brzmi to najlepiej. Co do mojej byłej pracy zawodowej, to widzę, że Alina wie lepiej niż faktycznie było, bo przeczytała na facebooku wpisy Teresy Zembik, zatem nie będę po raz kolejny tłumaczyć. Nieprzekonanych się nie przekona. Chciałam tylko zwrócić Państwa uwagę, że artykuł jest o Staroście Walerym Czarneckim i jego sukcesie, a nie o mnie. Zatem powinny tutaj być gratulacje, bo dobrze, że nasz powiat jest godnie reprezentowany. Nie zaś wpisy pełne zawiści i zazdrości. Mam gorącą prośbę do Redakcji o blokowanie w komentarzach wpisów dotyczących osób nieżyjących. Dla rodziny Andrzeja nie jest to tak lekkie jak dla Aliny. Dla mnie tym bardziej przykre i zaskakujące, bo Alina często siedzi niedaleko mnie w Kościele. Po wyjściu może o wszystko dopytać, nie mam nic do ukrycia. Zamiast tego szarga pamięć Ojca i Męża. Pisząc nieprawdę, bo Teresa Zembik nie wygrała z nim sprawy. Obiecałam, że moja kampania będzie czysta. Zatem ustępuję pola w tym wątku. Jeszcze raz gratuluję Staroście i proszę wszystkich o nieprzekraczanie granic. Z poważaniem Ewa Gutek

Obserwator 25.09.2018 19:59
Brawo!

Jols 25.09.2018 20:55
Niech Pani nie próbuje wzbudzić współczucie. To Pani rozpoczęła te burze

Dorota 29.09.2018 17:18
Szanowna Pani gdyby miała pani szacunek do czytelników to nie pisałaby pani ciągle o panu Zembiku. Przecież to Pani pisze tu i na swoim FB że prowadzi Pani czystą kampanię, a profil pani i nie tylko profil pełen jest dyskredytacji tego pana. To pani zamieszcza tam zdjęcia, komentarze i "swoją twórczość", która ma na celu ośmieszyć tego pana. Pani drwiny przekraczają wszelkie granice. Pani wie bardzo dobrze o kim pani pisze, daje pani temu wyraz w swoich komentarzach, a fortel jaki pani stosuje, dotyczący podmiotu lirycznego, świadczy tylko o pani nieczystej grze. Po co pisze pani tu o mieszkaniu? Skąd pani wie ile było warte, była pani tam, zrobiła pani operat szacunkowy? Bardzo łatwo przychodzi pani jak widzę oskarżanie i ośmieszanie i zastanawiam się po co pani to robi? Weszłam też na profil pana Zembika i nie zauważyłam ani jednego wpisu dotyczącego pani osoby. Oboje nie jesteście w gronie moich znajomych na FB więc nie wiem jak tam sytuacja wygląda, ale to co udostępniane jest publicznie wystarcza aby wyrobić sobie zdanie o was. A na marginesie jak odebrałaby pani gdyby pan Zembik na swoim profilu udostępniał "wierszyki" o "cycatych wielorybach" ," nastroszonych kurach" itp? Nie robi tego bo ma klasę, choć byłyby to tylko wierszyki o zwierzątkach. Nie wiem dlaczego właśnie wice jest nr 1 w pani twórczości i dyskredytujących komentarzach, ale na pewno to co pani robi nie jest czystą grą.

Hahaha 24.09.2018 18:39
"Wyróżniono także tych, którzy w 1998 roku odbierali akty erekcyjne powiatów i obecnie pełnią funkcję starosty. "

Kwezal 24.09.2018 21:37
Problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

Poetka 24.09.2018 18:05
Szanowni Czytelnicy! To jest ogromny sukces w dodatku jednego człowieka, bo zastępca w kierunku rozwoju rozwija kompromitację. Piszę o Panu Zembiku. W ostatnim czasie zasłynął jedynie licznymi doniesieniami do prokuratury składanymi wraz z małżonką i licznymi sprawami sądowymi jakie wytaczali mieszkańcom powiatu. Wynik jest taki, że są ubożsi o koszta sądowe wskutek przegranych procesów. Skoro jest sukces Starosty to znaczy, że nie siedział on w urzędzie, a jeździł i działał pozyskując środki. W tym czasie zastępował go Zembik. Jak to robił? Można to wyczytać w komentarzach. Jeden pracuje, a drugi odnajduje się w wierszu. Pan Zembik odnalazł się w dwóch o znamiennych tytułach: "Hipokryta" i "Pan Nijaki"

Taka z ciebie poetka jak z koziej d trąba 24.09.2018 18:51
Hahaha! Ewka nie wysilaj się.

Poetka 24.09.2018 20:19
Pani Tereso Zembik ile Pani złożyła doniesień do Prokuratury? Wszystkie umorzono. Ile pozwów sądowych wobec mieszkańców? Wszystkie przegrane. Ludzi pozywała pani o zniesławienie, znieważenie, o flaming (cokolwiek to znaczy w KK) Zastraszała pani Redakcję elubań w wezwaniach, które wszyscy tutaj czytali. Teraz pani ubiega się o mandat radnej do sejmiku. Zatem chyba czas na uspokojenie. Awanturnictwem tego się nie zdobędzie.

Kola 24.09.2018 20:56
Teraz piszesz jako Szczepcio,czy poetka?

Alina 24.09.2018 23:13
Z tego co pamiętam, to redakcja elubań straszyła panią Teresę Zembik pozwem, za to, że T. Zembik napisała, że znikają jej komentarze. Jakoś nie słychać, żeby redakcja podała ją do sądu.

Alina 24.09.2018 20:42
A napisano w tym uzasadnieniu jako sukces, że dzięki niemu została zatrudniona pielęgniarka-"poetka", w lubańskim szpitalu na stanowisku pielęgniarki epidemiologicznej, która zarabiała o wiele więcej niż pozostałe pielęgniarki, która miała do wyłącznej swojej dyspozycji komputer chroniony hasłem z którego były pisane szkalujące treści na wicestarostę i jego żonę? Czy wiedział o tej działalności na służbowym szpitalnym komputerze w godzinach pracy? Pielęgniarka ta staruje aktualnie z listy pana starosty Czarneckiego. Jest to Ewa Gutek, wice pani Beaty Kempy. Pani Gutek nie przyznała się do tego, że to ona. Twierdziła, że inni pracownicy szpitala mieli dostęp do tego komputera. Czy wiedział, że przez piewien czas jeszcze jedna pielęgniarka miała przydzielone obowiązki pielęgniarki epidemiologicznej? Tak dużo pracy miała ta pierwsza, że trzeba jeszcze drugiej pielęgniarki z takimi samymi obowiązkami? Czy wie, że teraz jest jedna , która ma obowiązki pielęgniarki a dodatkowo wykonuje pracę pielęgniarki epidemiologicznej. Można? Można. Czy można wiedzieć ile szpital kosztowało stanowisko, które zajmowała pani która z panem teraz staruje z jednej listy? Pani ta przyznała się w późniejszym czasie, że jednak pisała pod nickiem Szczepcio na portalu Lubań.24, ale nie wszystkie komentarze są jej autorstwa. Żeby tam pisać trzeba zalogować się i znać hasło. Do pisania pod tym nickiem przyznał się również jej partner Henryk, który nie wiedział kto pisze, ale potem przypomniał sobie, że jednak o też pisał, ale nie pamięta które są jego autorstwa.

Poetka 24.09.2018 21:03
O ile ja pisałam prawdę, o tyle w tekście Aliny są same pomówienia. Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie- mówi stare przysłowie. Pozdrawiam czytelników .

Alina 24.09.2018 21:33
A co nie jest prawdą? Same kłamstwa? Przecież Teresa Zembik pisała o tym na Facebooku. Podała ją pani Ewa Gutek o to do sądu. Sąd oddalił pozew, Ewa Gutek się odwołała do Jeleniej Góry i tam sąd podtrzymał postanowienie sądu w Lubaniu. Chce mnie pani "poetka" podać do sądu? Proponuję bardzo szybko jeszcze w trybie wyborczym.

Poetka 24.09.2018 21:41
Wszystko jest nieprawdą! O czym się mam nadzieję Pani przekona.

Alina 24.09.2018 22:09
Gwoli ścisłości, pani "poetko" , powinna pani napisać kogo Teresa Zembik podała do sądu za wpisy pod pseudonimem Szczepcio. Nie napisała pani. Byli to: Ewa Gutek i jej partner Henryk Chycki. Podała również lekarza, kolegę Ewy Gutek. Mało ścisłą jest też pani wypowiedź dotyczącą tego, że wszystkie sprawy zostały przegrane. Pan Wojciech Zembik wygrał w sądzie z przyjacielem Ewy Gutek, Andrzejem Winiarczykiem, który miał zapłacić odszkodowanie i tego nie zrobił. To też są pomówienia? Dodam jeszcze, że Ewa Gutek składała doniesienia do prokuratury na Teresę Zembik i Wojciecha Zembika. Henryk Chycki, partner Ewy Gutek złożył już dawno temu zawiadomienie do prokuratury w Jeleniej Górze na Wojciecha Zembika. W sprawie cisza, pewnie umorzono postępowanie z braku przestępstwa.

Alinko 25.09.2018 08:40
Czy to ważne kogo podała? Ważne, że wszystkie procesy przegrała. Pan Andrzej Winiarczyk nie żyje od ponad pół roku. Powstrzymaj się kobieto przed takimi wpisami!

Alina 25.09.2018 11:25
No nie wszystkie przegrała. Wygrała z Ewą Gutek, gdy ta podała o Teresę Zembik do sądu. Prokuratura też umorzyła wszystkie doniesienia jakie złożyła pani Gutek na państwo Zembik jak też cisza jeśli chodzi o doniesienie do prokuratury, które złożył partner pani Gutek na W. Zembika.

Alina 25.09.2018 11:43
Z Andrzejem Winiarczykiem też wygrała.

Alinko 25.09.2018 11:55
Kobieto, pomawiasz osobę nieżyjącą. Chodzisz do kościoła, a potworem jesteś!

Alina 25.09.2018 12:33
A czy to moja wina, że nie żyje? Wyrok sądu pozostał. Nie trzeba było poruszać przez "poetkę" tego tematu.

Alina 26.09.2018 12:00
Pomówić można tylko wtedy, gdy to co napisane lub powiedziane nie jest prawdą.

jola 26.09.2018 12:32
Pani poetka-pielegniarka ma taką łatwość przechodzenia od oskarżyciela do pokrzywdzonej

Jurand ze Spychowa 22.11.2018 22:39
Pani Alino jeśli ma pani tak wyśmienita pamięć, proszę napisać ile doniesień i na kogo w prokuraturze skladali Zembikowie i czy są tak uczuleni na krytykę,że wszystko co złe w Lubaniu biorą na siebie? I każdego kto śmie mieć od nich inne zdanie oskarżają o pomówienia,zniesławienia,obrazę,zniewagę et cetera. Czy przebaczenie jest im obce,czy wiara w dobro odległą?

Maria 24.09.2018 17:26
Przykro się robi jak się to czyta. Dzięki własnie temu STAROŚCIE, na którego temat tak nieprzychylnie się wypowiadacie macie drogi, chodniki, mosty. Gdybyście trochę poczytali nawet z BIP- powiatu, to moglibyście zobaczyć ile ten człowiek zrobił dobrego. Ile pomógł, ile pozyskał dotacji. dla niektórych to on tylko jeździ. Dom samotnych matek w Pobiednej, Środowiskowy Dom Sampomocy dla osób z zaburzeniami, Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla osób w trudnej sytuacji życiowej, Ale co tam przecież to nic nierobiący Starosta. Jolu zanim wypowiesz się z taki sposób poklikaj trochę więcej w klawiaturę i poczytaj w tym temacie a nie oszczerstwa wypisujesz. Zażenowany interesant, to nie jest niczyja wina, że w powiecie ludzie (tak ubodzy, z takim bezrobociem i stażystami w ZGIUKU) kupują na taką skalę auta, że są kolejki. Dobrze, że ktoś zajrzał do REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO i wskazał kto jest za jaki wydział odpowiedzialny. No przecież za każdego pracownika w Szumacherze jest odpowiedzialny Dyrektor :) Oczywiście jak coś złego to wina Czarneckiego. Kolejno do KOLI - ile osób dostaje się na medycynę ? Żart jakiś ? Od kiedy starosta ma wpływ na młodzież i na to jaką oni chcą mieć przyszłość i w jaki sposób przykładają się do nauki ? To że Janek chce być prawnikiem a Jankowi niechce się uczyć to już inna sprawa, teraz wisienka szpital - gdyby nasz kochany rząd nie wskazywał limitów i tak nijakich kwotowo kontraktów to każdy byłby szczęśliwy korzystając z NFZ-u.

Jola 24.09.2018 18:25
A w którym miejscu sklamalam, czy uczciwe jest pisanie przez Marie, że bezrobotni i ci na stażu kupują samochody. A co oni nie mają potrzeb. Co samochody są tylko dla urzędniczek powiatu. Może Maria jest taka urzędnicze? Gdzie oszczerstwa? Nie podoba mi się, że starosta ciągle w mediach, a to nagroda dla najlepszego..... Itd., a przepraszam działania zlecone przez państwo to psi obowiązek starosty. Co ponadto zrobił? I kończ, wartościowania Janek nie chciał się uczyć to... ..

Maria 24.09.2018 19:06
To, że wypowiadam się przychylnie w temacie muszę być urzędnikiem, siostrą, córką, żoną ? Jolu oczywiście każdy ma swoje zdanie. Jest tylko się z czego cieszyć, że nasz powiat jest bogaty i większości jest stać na zakup auta. Najważniejsze powinno być to, że nasz powiat na tle innych się rozwija. Co widać m.in po rankingach czy pozyskanych środkach na edukację. Tak jak zostało wspomniane warto trochę poczytać na jakiś temat by mieć rozeznanie w danym obszarze. Pamiętajmy, że przecież w tym wszystkim najważniejsi są mieszkańcy. Miłego wieczoru :)

Jola 24.09.2018 19:12
Bezrobotni i Ci na stazach w ZGiUK też? Mario?

Mieszkaniec 24.09.2018 20:42
Jolu co ty masz do ZGiUK przecież to dobrze prosperująca w Lubaniu spółka?

Jola 24.09.2018 21:01
O czym Ty piszesz? Następny prezes tylko w mediach.... Nagroda tu, tam, otwieranie kwiaty i najważniejsze dworek, a przepraszam pałac tak ma osiągnięcia. Tylko coś nie tak z opłatami?

Mieszkaniec 24.09.2018 21:15
No to się Prezes ucieszy. Jolu Ty wszystkich krytykujesz. Masz dzisiaj zły dzień?

Jola 24.09.2018 21:26
PIsze prawdę? Opłaty są niskie? Wg ciebie?

Mieszkaniec 24.09.2018 21:32
Muszę to przeanalizować .

Jola 25.09.2018 08:27
Przeanalizowales

Jola 24.09.2018 19:52
Bezrobotni i Ci na stażu też? Mario

WK 27.09.2018 17:08
Hmm to ciekawa wypowiedź czyli sukcesy to Pan Starosta a porażki to osoby ze schematu organizacyjnego i podlegli im pracownicy oraz nieuczące się dzieci i zły rząd. A to czyli Pan Starosta pisze wnioski, rozlicza je i realizuje zadania z nimi związane. Za chwile będzie tak, że gdyby nie Pan Starosta to w ogóle zaorać zgasić światlo i po powiecie.

Jola 27.09.2018 18:31
Zgoda. Jak porażka to nie ja. To brak zrozumienia jak ciężko być starosta, jak wszyscy są niewdzieczni, a przecież ja tyram, jeżdżę na spotkania, odbieram te należne mi nagrody, a tu znowu te cholerne wybory i wyborcy. Niech Pan się już dla nas nie poświęca. Czas odpocząć

Ikar 22.11.2018 22:45
Cholera nic teraz w Lubaniu nie będzie bez tego starosty? Nawet nowych pozwów?

Drugi interesant 24.09.2018 15:20
Jeszcze raz pytam komu potrzebna taka informacja. Drugie pytanie to ile starostwo zapłaciło za zamieszczenie tego artykułu?

Leszek 24.09.2018 08:20
Państwo Z się nudzi i wypisuje te komentarze na Czarneckiego. To Pana W należy wyeksmitować ze stołka,

ABCEDEF 24.09.2018 16:18
A ty Leszek jesteś C czy G? Odpowiednio założyłeś krawat? Zmień to zdjęcie w tle na Facebooku, bo nie wypada startować z półnagim zdjęciem w tle, etykieta na to nie pozwala.

Mieszkaniec 24.09.2018 07:32
Jolu przeczytaj uzasadnienie do uchwały. Czy widzisz kogoś lepszego na tym stanowisku?.

Jola 24.09.2018 12:22
Tak. CZARNECKI przez cały czas swoich rządów tylko wrzuca na eluba n, a to zdjęcia z imprez krajowych, najlepszy powiat, najlepszy starosta itd, itd, albo z wycieczek zagranicznych typu spotkanie z tym, a tamtym. Uważam, że niech się zdecyduje chce w samorządzie czy w sejmie? Lepszy już byłby Zubik lub Rowinski. Porównaj życie i koszty ościennych miast, poziom edukacji, nawet nad młodzieżą trudna nie umie zorganizować opieki. Ośrodek w Smolniku najgorsze, y liczba ucieczkę opisana w krajowych gazetach. A poziom usług naszego szpitala? Tragedia. Niech startuje do Sejmu lub na emeryturę

Wyborca. 24.09.2018 14:05
Co Wy jesteście za ludzie, gość jeździ załatwia fundusze i prestiż dla powiatu, a tu narzekanie że jeździ tu i tam. To co ma siedzieć i czekać aż z nieba nakapie? Pewnie jak by nie jeździł to napisalibyście "ten to siedzi i nic nie robi". Proponuję poczytać dokładnie uzasadnienia wniosku o wyróżnienie i mieć trochę pokory w sobie, bo takie wpisy są poprostu żałosne. Pozdrawiam sfrustrowanych mieszkańców powiatu.

Kola 24.09.2018 14:53
Na pew o jeździ. I co z tego? Ranking szkół średnich, które miejsc szkół, ile osób dostaje się na medycynę, prawo?, poziom usług szpitala dno dna, opieki społecznej, aktywizacji bezrobotnych, tu największe osiągnięcie staże w ZGiUK , to takie skomplikowane sprzątać ulice. Potrzeba dawać kasę znajomemu za staże w ZGiU K.? Opisy w ziemi lubanskiej jego sukcesów (jaka sumę pieniędzy powiat przeczą za na promocję powiatu miesięcznie 2 tys., mniej czy więcej).. Jaki sukces Czarneckiego, Pan miał na myśli? Podróże czy fotografie z rozdawania nagród?

Wyborca. 24.09.2018 16:11
Proponowałem przeczytanie uzasadnienia (jest na drugim zdjęciu w tym artykule), ale widzę że ślepa nienawiść i chęć "obrzucania" ludzi błotem jest dla Pani/Pana absolutnym i jedynym priorytetem. PS. Na myśli miałem kwoty pozyskane i wydane na różne cele i inwestycje, na mnie robią one wrażenie, a i na innych musiały też zrobić skoro zdecydowali się przyznać staroście nagrodę.

Jola 24.09.2018 17:03
Wydatki zdecydowanie lepiej wychodzą?

Wyborca 24.09.2018 17:53
Czarnecki wybudował nowoczesny kompleks edukacyjny (ZSP im. A. Mickiewicza), przeprowadził termomodernizację i remonty szkół, pozyskał środki na specjalistyczne pracownie edukacyjne. Młodzież korzysta z zagranicznych staży i zdobywa doświadczenie zawodowe. Utworzył i prowadzi placówki społeczne: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, Dom Dziecka, Środowiskowy Dom Samopomocy. Spłacił długi szpitala (po II kadencji wynosiły ponad 40 mln. zł). Przeprowadził termomodernizację szpitala i wyposażył w nowoczesny sprzęt. Przeprowadził informatyzację urzędu. Remontuje drogi i mosty. Pozyskuje środki zewnętrzne w tym znaczące z projektów europejskich. Współpracuje z przedstawicielami województw, powiatów, miast i gmin. Jest członkiem Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu gdzie delegowali go inni samorządowcy ze względu na wiedzę i doświadczenie. Z tego samego powodu reprezentuje polski samorząd powiatowy w Radzie Europy. Nikt Czarneckiemu tego co zrobił, wiedzy, umiejętności i doświadczenia nie odbierze. Obecnie nie ma lepszego kandydata na starostę.

MK 27.09.2018 13:13
Spłacił długi szpitala i zaciągnął nowe - czy ktoś się orientuje na ile obecnie powiat jest zadłużony ? Czy to tajemnica poliszynela ?

Alina 24.09.2018 22:57
Myślę, że więcej.

Jola 23.09.2018 19:59
Czarnecki, dla mnie powinien zniknąć z życia Lubania. Tylko w mediach pełno o jego osiągnięciach, a niestety w rankingach ogolnokrajowych, poziom życia, bogactwo, poziom nauczania systematycznie w dół. Nasz powiat gnije A ryba psuje się od głowy. Niech chłopina idzie na zasłużona emeryturę.

Obiektywny 24.09.2018 18:01
Czy Jola to żona Zubika ?

Jola 24.09.2018 18:56
Niestety nie, a szkoda

Obiektywny 24.09.2018 19:06
:) :) :) :) :)

Jola 24.09.2018 19:16
A ciekawe, czy ten obserwator to syn lub wnuczek Czarneckiego?, a może to obiektywna żona?

Drugi interesant 23.09.2018 17:34
Klapa, rąsia, buzia, goździk... a wszystko przed wyborami! Czy to taka ważna informacja dla nas? Relacja z koła wzajemnej adoracji!

Zażenowany interesant 23.09.2018 16:04
Przydałoby się aby pan Czarnecki wziął się w końcu za organizację pracy urzędu, a nie pokazówki jaki to zasłużony. Organizacja kuleje i to bardzo, jak w mało którym urzędzie. Na rejestrację auta oczekiwałem 3 tygodnie a pani naczelnik rozkłada ręce z bezradności, mówiąc aby pisać skargi to może starosta coś zrobi. Drugie zderzenie z rzeczywistością napotkało mnie w wydziale budownictwa, gdzie na proste pytanie dotyczące budowy b. gospodarczego panie zupełnie niezorientowane i bezradne kazały mi czekać 2 tygodnie do powrotu naczelnik, która poszła na urlop. Żenada i poziom 0. Zadzwoniłem więc do Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu gdzie otrzymałem fachową i wyczerpującą informację. Zmiana władzy bardzo wskazana, może w końcu nastąpi jakaś poprawa.

Interesant 24.09.2018 12:37
" Krytyk i eunuch z jednej są parafii Obaj wiedzą jak żaden nie potrafi ". Tadeusz Boy - Żeleński

Obywatel 24.09.2018 13:12
Wicestarosta Lubański Wojciech Zembik Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań pokój 22 (I piętro), tel. 75 64 64 300 1. Wicestarosta działa w zakresie spraw powierzonych mu przez Starostę, podczas nieobecności Starosty pełni jego zastępstwo, ponosząc całkowitą odpowiedzialność za podjęte w tym okresie działania. 2. W ramach spraw powierzonych przez Starostę Wicestarosta koordynuje i nadzoruje działania: 1) Wydziału Architektoniczno-Budowlanego (AB) 2) Wydziału Komunikacji i Drogownictwa (KD) 3) Wydział Spraw Społecznych i Rozwoju (SR) 4) Powiatowego Rzecznika Konsumentów (RzK) 5) Zespołu Obsługi Prawnej (OP) 6) Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (PZON)

Pan Wesoły Miś. 24.09.2018 14:07
Nie, nie, nie. Proszę nie wypisywać takich bajek. Pan zastępca jest od zastępowania, a nie od jakiejś tam pozbawionej sensu roboty. Od roboty jest zastępca Pana Zastępcy i jego zastępcy.

Drugi interesant. 24.09.2018 15:17
Pani naczelnik budownictwa to jakaś rodzina właściciela tego portalu. Z tego wydziału kilka osób już nie pracuje. Ciekawe czy ten mój komentarz zostanie przepuszczony przez cenzurę.

A paniusia co porabia? 24.09.2018 20:35
Sekretarz Powiatu Lubańskiego Małgorzata Zahnd Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań pokój nr 56 (II piętro), tel. 75 64 64 300   1. Sekretarz zapewnia sprawną obsługę działań Starosty i Zarządu, sprawne funkcjonowanie Starostwa oraz nadzoruje tok pracy biurowej w Starostwie, przebieg obsługi interesantów, terminowość przygotowywania materiałów, analiz, sprawozdań i informacji niezbędnych do wykonywania zadań Starosty i Zarządu oraz ich współdziałania z gminami, sejmikiem województwa dolnośląskiego i wojewodą dolnośląskim. 

Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaZakład Pogrzebowy Hades S.C. 24/h 600451593, 781791731
manukultura
Jarmark Radogoszcz
Andrzejki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamadotacje rpo
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: XxxTreść komentarza: Czemu się dziewicie , jak wszędzie budują,wycinają lasy , zajmują tereny , to gdzie ma się podziać zwierzę , i są efekty ,kiedyś nie było .....Data dodania komentarza: 24.11.2024, 15:01Źródło komentarza: Wilk na drodze w Siekierczynie – natura wchodzi na podwórkaAutor komentarza: JaTreść komentarza: Proszę spytać jak plasują się zarobki administracji która ma brak kompetencji i kwalifikacji nie mając szkoły tylko znajomości i koligacje rodzinne . Niejeden urzędnik Urzędu Miasta chciałby tyle zarabiaćData dodania komentarza: 24.11.2024, 12:44Źródło komentarza: Lubański ZGiUK zwycięzcą IPOK 2024Autor komentarza: EwaTreść komentarza: Chyba ortograficznyData dodania komentarza: 24.11.2024, 12:40Źródło komentarza: Dwa światy na niebie. Słońce i chmury nad regionemAutor komentarza: Nie pozwólmy na grabieżTreść komentarza: A kiedy rada miasta zajmie się rozliczeniem zarządu z działań na szkodę spółki i trwonieniem majątku spółki ??? Zakup kilku pojazdów VIP do przewozu osób, które służą do wyjazdów na galę podczas gdy od zawsze brakuje sprawnego taboru do podstawowej działalności spółki jakim jest odbiór odpadów i od kilku lat wg zarządu rozwiązaniem jest wynajmowanie takich pojazdów (wyeksploatowanych o wartości odpowiadającej cztero-pięciu miesiącom j opłacie za ich wynajem) za kwoty które można przeznaczyć na kredytowany zakup nowego taboru i jest to uznawany za zasadne działanie ???? Ale może rozbudowa administracji odebrała wzrok radzie miasta ???Data dodania komentarza: 24.11.2024, 12:22Źródło komentarza: Lubań. Przepełnione pojemniki na odpady znów są problemem
ReklamaPowiat Lubań
Reklama