Prezydent Bolesławca od 1 września wprowadził system informatyczny, służący do rejestrowania (nagrywania) rozmów telefonicznych przychodzących, wychodzących oraz wewnętrznych w Urzędzie Miasta Bolesławiec.
Jak podaje w zarządzeniu prezydent: - Celem wprowadzenia systemu informatycznego, służącego do rejestrowania rozmów telefonicznych, jest zapewnienie bezpieczeństwa informacji, zapewnienie jakości obsługi interesantów, zwłaszcza w zakresie skarg i wniosków oraz ochrona danych osobowych osób występujących jako rozmówcy.
Każde połączenie jest poprzedzone komunikatem o treści: „Informuję, że w trosce o bezpieczeństwo i jakość świadczonych usług wszystkie rozmowy są nagrywane. Kontynuowanie rozmowy oznacza zgodę na jej nagrywanie.
Odsłuchania rozmów zarejestrowanych w Urzędzie Miasta Bolesławiec dokonują osoby upoważnione przez Prezydenta Miasta Bolesławiec, wskazane do zbioru danych „Rejestracja rozmów telefonicznych”.
Napisz komentarz
Komentarze