WARUNKI PRACY
- praca przy komputerze,
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks),
- praca siedząca,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
ZAKRES ZADAŃ
prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń w celu ewidencji przestępstw z rejonu lubańskiego,
prowadzenie rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowań przygotowawczych w celu ewidencji
przestępstw z rejonu lubańskiego,
sporządzanie danych statystycznych kryminalnych z postępowań przygotowawczych oraz prezentacji multimedialnej
w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o bieżącym stanie przestępczości powiecie,
sprawdzanie wprowadzonych danych do systemu KSIP WWW formularzy statystycznych pod względem zgodności
danych,
prowadzenie magazynu oraz księgi dowodów rzeczowych w celu ewidencji dowodów rzeczowych i przedmiotów,
zabezpieczonych w toku prowadzonych postępowań przez KPP w Lubaniu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok przy opracowywaniu planów, statystyk lub przy pracy kancelaryjno -
biurowej
umiejętność obsługi komputera - posługiwanie się edytorem tekstu i arkuszem kalkulacyjnym,
umiejętność analitycznego myślenia, prognozowania, sporządzania prezentacji multimedialnych oraz komputerowego
sporządzania zestawień, analiz i ocen
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /
stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 07 października 2019 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu
ul. Sikorskiego 4
59-800 Lubań
lub składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,oferta pracy na stanowisko Inspektor ds. rejestracji
dokumentów i statystyki" w siedzibie KPP w Lubaniu, w godz. 8:00-15:00.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
Kontakt do inspektora ochrony danych: [email protected]
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy
ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in.
imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do
zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na
stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na
przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można
odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co
najmniej 6%.
- kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o
terminie i czasie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianie wiedzy, do których zostali zakwalifikowani przez komisję
rekrutacyjną;
- wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1.3911 co daje kwotę 2 666,66 zł
brutto i dodatek za staż;
- dodatkowe informacje na temat stanowiska można uzyskać pod nr tel. 757229092;
- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną przekazane do archiwizacji i po upływie okresu
ich przechowywania komisyjnie zniszczone;
- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis
kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą,
- KPP w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w
komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze,
- aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych
własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.