Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
piątek, 29 listopada 2024 01:01
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaNeoPunkt Lubań sprawdź na Allegro

Praca w policji na stanowisku cywilnym

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor do spraw: rejestracji dokumentów i statystyki w Wydziale Kryminalnym.
  • Źródło: KPP w Lubaniu
Praca w policji na stanowisku cywilnym

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze,

- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks),

- praca siedząca,

- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,

- brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

prowadzenie rejestru śledztw i dochodzeń w celu ewidencji przestępstw z rejonu lubańskiego,

prowadzenie rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowań przygotowawczych w celu ewidencji

przestępstw z rejonu lubańskiego,

sporządzanie danych statystycznych kryminalnych z postępowań przygotowawczych oraz prezentacji multimedialnej

w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o bieżącym stanie przestępczości powiecie,

sprawdzanie wprowadzonych danych do systemu KSIP WWW formularzy statystycznych pod względem zgodności

danych,

prowadzenie magazynu oraz księgi dowodów rzeczowych w celu ewidencji dowodów rzeczowych i przedmiotów,

zabezpieczonych w toku prowadzonych postępowań przez KPP w Lubaniu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne

doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok przy opracowywaniu planów, statystyk lub przy pracy kancelaryjno -

biurowej

umiejętność obsługi komputera - posługiwanie się edytorem tekstu i arkuszem kalkulacyjnym,

umiejętność analitycznego myślenia, prognozowania, sporządzania prezentacji multimedialnych oraz komputerowego

sporządzania zestawień, analiz i ocen

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /

stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 07 października 2019 r.

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

ul. Sikorskiego 4

59-800 Lubań

lub składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,oferta pracy na stanowisko Inspektor ds. rejestracji

dokumentów i statystyki" w siedzibie KPP w Lubaniu, w godz. 8:00-15:00.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia

27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań

Kontakt do inspektora ochrony danych: [email protected]

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu

naboru

Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w

których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy

ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z

przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora

danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14

lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in.

imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do

zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na

stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na

przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można

odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna

będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też

profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,

w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co

najmniej 6%.

- kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o

terminie i czasie rozmowy kwalifikacyjnej lub sprawdzianie wiedzy, do których zostali zakwalifikowani przez komisję

rekrutacyjną;

- wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1.3911 co daje kwotę 2 666,66 zł

brutto i dodatek za staż;

- dodatkowe informacje na temat stanowiska można uzyskać pod nr tel. 757229092;

- oferty kandydatów i kandydatek, którzy nie zostali zatrudnieni zostaną przekazane do archiwizacji i po upływie okresu

ich przechowywania komisyjnie zniszczone;

- list motywacyjny i oświadczenia (zgody) sporządzane na potrzeby rekrutacji muszą zawierać własnoręczny podpis

kandydata/kandydatki oraz być opatrzone datą,

- KPP w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w

komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze,

- aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych

własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaZakład Pogrzebowy Hades S.C. 24/h 600451593, 781791731
manukultura
Jarmark Radogoszcz
Andrzejki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaPizzeria Marezo Lubań
Reklama