Deklaracje należy składać w sekretariacie (pokój nr 10) Urzędu Gminy Siekierczyn, w godzinach pracy urzędu: poniedziałek 8:00-16:00, wtorek-piątek: 7:30-15:30.
Deklaracje mogą składać osoby fizyczne, będące właścicielami nieruchomości i obiektów, na których nie jest prowadzona działalność gospodarcza i które zostały ujęte w inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Siekierczyn”.
Deklaracja nie stanowi wniosku o usunięcie azbestu z terenu nieruchomości. Na tym etapie ma ona jedynie na celu zebranie informacji o tym kto jest zainteresowany usunięciem azbestu, o ilości azbestu i wyrobów zawierających azbest planowanych do usunięcia w 2020 roku oraz umożliwienie sporządzenia przez gminę wiarygodnego wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu o dofinansowanie usuwania azbestu, jeśli fundusz przewidzi środki na ten cel i ogłosi nabór wniosków.
Napisz komentarz
Komentarze