W związku z ogłoszonym stanem epidemii do odwołania zmieniony został sposób obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu.
Od dnia 24 marca 2020 roku obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu odbywa się w następujący sposób:
- poprzez złożenie dokumentacji (zaklejona koperta) w skrzynce podawczej (urna) dostępnej w przedsionku przy drzwiach głównych urzędu od ul. Mickiewicza (bez potwierdzenia daty wpływu),
- elektronicznie poprzez wykorzystanie platformy ePUAP,
- telefonicznie, faxem i korespondencyjnie.
Wydawanie dokumentacji interesantom odbywać się będzie za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.
Do urny prosimy wrzucać:
- wniosek o rejestrację pojazdu/przerejestrowanie pojazdu/wyrejestrowanie pojazdu wraz z kompletem dokumentów oraz tablice rejestracyjne;
- wniosek – zgłoszenie zbycia/nabycia (sprzedaży, darowizny);
- podanie o odesłanie dowodu rejestracyjnego wraz z załączonym pozwoleniem czasowym (ewentualnie kartą pojazdu w zależności od sprawy) bądź dowodem rejestracyjnym, który był wymieniany;
- podanie o wydanie zaświadczenia dotyczącego utraty dowodu rejestracyjnego/ karty pojazdu wraz z opłatą;
- wniosek o wtórnik tablicy lub dodatkowej tablicy rejestracyjnej wraz z opłatą;
- podanie o odesłanie prawa jazdy wraz z załączonym dokumentem prawa jazdy, który był wymieniany;
- wniosek o PKK (profil kandydata na kierowcę) wraz z oryginałami dokumentów;
- wniosek o wydanie prawa jazdy wraz z kompletem dokumentów;
- wniosek o wydanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane wraz z kompletem dokumentów.
Pozostała dokumentacja przyjmowana jest za pośrednictwem platformy ePUAP lub Poczty Polskiej.
W uzasadnionych przypadkach wizyta osobista jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym umówieniu z merytorycznym pracownikiem.
Zalecamy:
- korzystanie z procedur oraz druków i formularzy zamieszczonych w BIP Starostwa Powiatowego w Lubaniu, zakładka karty usług (np. Wydział Komunikacji i Drogownictwa: zbycie lub nabycie pojazdu),
- przedkładać kompletną dokumentację wraz z dowodem opłaty,
- podać numer telefonu celem umożliwienia kontaktu,
- korzystać z telefonów do właściwych merytorycznie wydziałów wskazanych w BIP,
- korzystać z informacji telefonicznej POI tel. 75 64 64 300 oraz fax. 75 64 64 321,
- korzystać ze środków komunikacji elektronicznej.
Dane kontaktowe dotyczące poszczególnych wydziałów dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.powiatluban.pl, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem https://bip.powiatluban.pl/
Korespondencję tradycyjną prosimy kierować na adres:
Starostwo Powiatowe w Lubaniu
ul. Mickiewicza 2
59-800 Lubań
Korespondencję elektroniczną na adres e- mail [email protected] lub poprzez platformę ePUAP.
SEKRETARIAT
- 75 64 64 300
- fax. 75 64 64 321
- ePUAP /8u2x29mfkn/skrytka
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA
- [email protected]
- 75 64 64 328
- KARTY USŁUG
Mając na względzie obowiązujące przepisy dotyczące wymierzania kar z tytułu niedokonania w 30- dniowym terminie rejestracji pojazdu sprowadzonego z Unii Europejskiej albo niezgłoszenia w tym terminie nabycia/ zbycia pojazdu zarejestrowanego w kraju informujemy, że niedopełnienie tych obowiązków z powodów związanych z epidemią koronawirusa będzie traktowane jako siła wyższa w rozumieniu Kodeksu Powstępowania Administracyjnego wyłączająca odpowiedzialność z tytułu dokonanego naruszenia.
WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY
- [email protected]
- 75 64 64 332
- KARTY USŁUG
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY
- [email protected]
- 75 64 64 325
- KARTY USŁUG
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII i GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
- [email protected]
- [email protected]
- 75 64 64 301
- 75 64 64 310
- KARTY USŁUG
WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
- [email protected]
- 75 64 64 348
- KARTY USŁUG
WYDZIAŁ EDUKACJI
- [email protected]
- 75 64 64 353
- KARTY USŁUG
WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I ROZWOJU
- [email protected]
- 75 64 64 324
- KARTY USŁUG
POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
- [email protected]
- 508 73 31 56
- KARTY USŁUG
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
- [email protected]
- 75 64 64 357
REFERAT ds. OBSŁUGI ORGANÓW RADY
- [email protected]
- 75 64 64 361
- KARTY USŁUG
POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW
- [email protected]
- 75 64 64 359
PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA
- 75 64 64 338
WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW
- [email protected]
- 75 64 64 319
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się poprzez adres e-mail: [email protected] lub drogą telefoniczna na nr tel. 75 64 64 300