Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
środa, 20 listopada 2024 16:26
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaCentrum Drewna Gryfów - Profesjonalny skład drewna

Komunikat Starostwa Powiatowego

Decyzją Starosty Lubańskiego w dniu 24 marca 2020 roku (wtorek) Starostwo Powiatowe w Lubaniu pracuje w godzinach: 7.30 - 15.30.
Komunikat Starostwa Powiatowego

W związku z ogłoszonym stanem epidemii do odwołania zmieniony został sposób obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu.

Od dnia 24 marca 2020 roku obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu odbywa się w następujący sposób:

- poprzez złożenie dokumentacji (zaklejona koperta) w skrzynce podawczej (urna) dostępnej w przedsionku przy drzwiach głównych urzędu od ul. Mickiewicza (bez potwierdzenia daty wpływu),

- elektronicznie poprzez wykorzystanie platformy ePUAP, ​

- telefonicznie, faxem i  korespondencyjnie.

Wydawanie dokumentacji interesantom odbywać się będzie za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.

Do urny prosimy wrzucać:

  1. wniosek o rejestrację pojazdu/przerejestrowanie pojazdu/wyrejestrowanie pojazdu wraz z kompletem dokumentów oraz tablice rejestracyjne;
  2. wniosek – zgłoszenie zbycia/nabycia (sprzedaży, darowizny);
  3. podanie o odesłanie dowodu rejestracyjnego wraz z załączonym pozwoleniem czasowym (ewentualnie kartą pojazdu w zależności od sprawy) bądź dowodem rejestracyjnym, który był wymieniany;
  4. podanie o wydanie zaświadczenia dotyczącego utraty dowodu rejestracyjnego/ karty pojazdu wraz  z opłatą;
  5. wniosek o wtórnik tablicy lub dodatkowej tablicy rejestracyjnej wraz z opłatą;
  6. podanie o odesłanie prawa jazdy wraz z załączonym dokumentem prawa jazdy, który był wymieniany;
  7. wniosek o PKK (profil kandydata na kierowcę) wraz z oryginałami dokumentów;
  8. wniosek o wydanie prawa jazdy wraz z kompletem dokumentów;
  9. wniosek o wydanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane wraz z kompletem dokumentów. 

Pozostała dokumentacja przyjmowana jest za pośrednictwem platformy ePUAP lub Poczty Polskiej. 

W uzasadnionych przypadkach wizyta osobista jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym umówieniu z merytorycznym pracownikiem.

Zalecamy:

  • korzystanie z procedur oraz druków i formularzy zamieszczonych w BIP Starostwa Powiatowego w Lubaniu, zakładka karty usług (np. Wydział Komunikacji i Drogownictwa: zbycie lub nabycie pojazdu),
  • przedkładać kompletną dokumentację wraz z dowodem opłaty,
  • podać numer telefonu celem umożliwienia kontaktu,
  • korzystać z telefonów do właściwych merytorycznie wydziałów wskazanych w BIP,
  • korzystać z informacji telefonicznej POI tel. 75 64 64 300 oraz fax. 75 64 64 321,
  • korzystać ze środków komunikacji elektronicznej.

Dane kontaktowe dotyczące poszczególnych wydziałów dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.powiatluban.pl, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem https://bip.powiatluban.pl/  

Korespondencję tradycyjną prosimy kierować na adres:

Starostwo Powiatowe w Lubaniu

ul. Mickiewicza 2

59-800 Lubań

Korespondencję elektroniczną na adres e- mail [email protected] lub poprzez platformę ePUAP. 

SEKRETARIAT

  • 75 64 64 300
  • fax. 75 64 64 321
  • ePUAP /8u2x29mfkn/skrytka

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA

Mając na względzie obowiązujące przepisy dotyczące wymierzania kar z tytułu niedokonania w 30- dniowym terminie rejestracji pojazdu sprowadzonego z Unii Europejskiej albo niezgłoszenia w tym terminie nabycia/ zbycia pojazdu zarejestrowanego w kraju informujemy, że niedopełnienie tych obowiązków z powodów związanych z epidemią koronawirusa będzie traktowane jako siła wyższa w rozumieniu Kodeksu Powstępowania Administracyjnego wyłączająca odpowiedzialność z tytułu dokonanego naruszenia.

WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII i GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA

WYDZIAŁ EDUKACJI

WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I ROZWOJU

POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

REFERAT ds. OBSŁUGI ORGANÓW RADY

POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW

PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA

  • 75 64 64 338

WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się poprzez adres e-mail: [email protected] lub drogą telefoniczna na nr tel. 75 64 64 300

 
 
 

Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
manukultura
Chagall
Jarmark Radogoszcz
Andrzejki
Pchli targ
Andrzejki
sport
Festiwal Kobiet
Koncert
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaPowiat Lubań
Reklama