Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim telefonicznie lub elektronicznie.
W celu uzyskania informacji, ustalenia czy sprawa bezwzględnie wymaga osobistego stawiennictwa i umówienia wizyty należy kontaktować się z pracownikami w ustalonych godzinach pracy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym umówieniu przez interesanta terminu spotkania w siedzibie Urzędu.
Rejestracja zgonów możliwa jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. Pozostałe czynności, które nie wymagają osobistego stawienia się klientów w Urzędzie Stanu Cywilnego, wykonywane są wyłącznie na podstawie wniosku złożonego drogą korespondencyjną poprzez pocztę tradycyjną lub platformę ePUAP. Korespondencję można także składać do urny w głównym wejściu do Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14.
Wykaz numerów telefonicznych:
1. Urząd Stanu Cywilnego – tel. 75 646 44 32
2. Ewidencja ludności i dowodów osobistych – tel. 75 646 44 41
Adres e-mail: [email protected]
Napisz komentarz
Komentarze