Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
środa, 30 kwietnia 2025 09:10
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaNeoPunkt Lubań sprawdź na Allegro

Uwaga! Zmiana organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i USC

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, od dnia 2 listopada 2020 r. obowiązywać będzie zmiana organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego, spowodowana w szczególności koniecznością zapewnienia ochrony zdrowia interesantów i pracowników.
Uwaga! Zmiana organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i USC

Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim telefonicznie lub elektronicznie.

W celu uzyskania informacji, ustalenia czy sprawa bezwzględnie wymaga osobistego stawiennictwa i umówienia wizyty należy kontaktować się z pracownikami w ustalonych godzinach pracy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym umówieniu przez interesanta terminu spotkania w siedzibie Urzędu.

Rejestracja zgonów możliwa jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. Pozostałe czynności, które nie wymagają osobistego stawienia się klientów w Urzędzie Stanu Cywilnego, wykonywane są wyłącznie na podstawie wniosku złożonego drogą korespondencyjną poprzez pocztę tradycyjną lub platformę ePUAP. Korespondencję można także składać do urny w głównym wejściu do Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14.

Wykaz numerów telefonicznych:

1.  Urząd Stanu Cywilnego – tel. 75 646 44 32

2.  Ewidencja ludności i dowodów osobistych – tel. 75 646 44 41

Adres e-mail: [email protected]


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Zajęcia korekcyjne
Rolki
owd
Wystawa Magdalenki
Szkrab
noc muzeów
LAWA
Koncert plenerowy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaPowiat Lubań
Reklama