Poczta Polska przewiduje na dostarczenie przesyłek zwykłych trzy do pięciu dni, oczywiście jest to termin przewidywany, więc może się on wydłużyć, ale trzy miesiące to już absurdalny termin dostarczenia. Ponieważ interwencje u kierownictwa lubańskiej placówki nie przynoszą efektu, a rzecznik Poczty Polskiej nie odpowiada, zapytaliśmy na infolinii, co możemy zrobić.
Według konsultanta infolinii Poczty Polskiej należy złożyć skargę za pomocą formularza on-line bądź pisemnie na adres Biuro Wsparcia Klientów ul. Rodziny Hiszpańskich 8; 00-940 Warszawa, a także ustnie do protokołu w każdej placówce pocztowej oraz w Biurze Wsparcia Klientów w siedzibie Centrali Spółki przy ul. Rodziny Hiszpańskich 8 w Warszawie.
Wysłanie skargi pocztą chyba nie gwarantuje jej dotarcia, a i wiąże się z ponoszeniem dodatkowych kosztów, więc formularz on-line wydaje się najlepszą metodą. Trzeba jedynie pamiętać, by w formularzu zaznaczyć, aby odpowiedź na naszą skargę otrzymać na adres poczty elektronicznej, bo list z odpowiedzią pewnie szybko nie dotrze.
Jak złożyć skargę przez formularz on-line
Pierwszy krok to odnalezienie odpowiedniego formularza, znajdziecie go TUTAJ.
Po wybraniu rodzaju klienta w formularzu pojawi się lista wyboru z powodami zgłoszenia. Należy wybrać - UWAGI DOTYCZĄCE PERSONELU I USŁUG. Następnie pojawi się LISTA TEMATÓW ZGŁOSZENIA. Można wybrać z końca listy "INNE" i przejdziemy do części formularza z danymi zgłaszającego, wypełniamy dane i klikamy przycisk "DALEJ". Docieramy w ten sposób do ostatniej części formularza, gdzie zamieszczamy skargę. Po kliknięciu "Dalej" jeszcze otrzymamy na wskazany przez nas adres mailowy kod aktywacyjny zgłoszenia i dopiero po jego wpisaniu i zatwierdzeniu skarga zostanie zarejestrowana.
Być może skargi przyniosą jakiś efekt, a przynajmniej Poczta pokusi się o wytłumaczenie, dlaczego w taki sposób świadczy usługi.
Napisz komentarz
Komentarze