W jaki sposób można uzyskać metki na ubrania z własnym logo? Najlepiej zwrócić się z tym zadaniem do profesjonalnej drukarni, która na co dzień zajmuje się sitodrukiem oraz między innymi produkcją metek.
Rodzaje metek na ubrania
Mówi się, że ilu producentów, tyle metek. Coś w tym jest – każdy chciałby się jakoś wyróżnić od konkurencji. I choć projektów oraz pomysłów jest rzeczywiście dużo, to samych sposobów na wyprodukowanie metek jest znacznie mniej. Istnieją cztery główne rodzaje metek. Wyróżniamy następujące metki na ubrania:
● metki żakardowe,
● metki sublimacyjne,
● metki flexowe,
● metki termotransferowe.
Każda z nich jest nieco inaczej przygotowywana. W zasadzie cały ten podział dokonywany jest ze względu na zastosowaną metodę wykonania nadruku. Idealnymi do umieszczenia logotypu są metki żakardowe. Są to bowiem metki bardzo precyzyjne i eleganckie. Doskonałe do ubrań, jednak by móc je uzyskać, najczęściej trzeba zamówić od razu co najmniej kilkaset sztuk.
Natomiast metki sublimacyjne cechują się niezwykłą delikatnością. Nie są wyczuwalne dla osób noszących ubrania z takimi metkami, więc producenci często wybierają je do swoich projektów.
Nieco inne są metki flexowe. Te drukarnia wgrzewa w materiał. Wyglądają tak, jak gdyby były wprasowane. Sprawdzają się raczej przy mniej skomplikowanych projektach niewymagających ogromnej precyzji.
Metki na ubrania mogą być również termotransferowe. Aplikowane bezpośrednio na odzież wyglądają nieco jak wyblakła naklejka, ale mimo to wciąż są często wybierane przez klientów drukarni.
Metki na ubrania z własnym logo z dobrej drukarni
Zastanawiasz się, jak uzyskać metki na ubrania z własnym logo? Zacznij od zdobycia logo. Jeśli nie jesteś biegły w obsłudze programów graficznych, zleć wykonanie logo profesjonalnemu grafikowi. Następnie zastanów się, w którym miejscu chcesz umieścić metkę – na zewnątrz ubrania, czy od środka. Kiedy te dwa etapy masz już za sobą, to czas na znalezienie właściwej drukarni, która wykona zlecenie polegające na przygotowaniu metek z twojego projektu, zawierające Twoje logo.
Wybierz taką drukarnię, która nie ma wygórowanych cen. Nie zawsze wysoka cena idzie w parze z jakością. Lepiej kierować się portfolio firmy i opiniami osób, które już skorzystały z jej usług i mogą rzetelnie określić, czy polecają jej usługi, czy też nie. Następnie, kiedy znajdziesz już wykonawcę, skontaktuj się z nim i przedstaw swoje potrzeby i oczekiwania. Później zaczekaj na to, co zostanie Ci zaproponowane. Potem pozostaje Ci już tylko ocenić atrakcyjność oferty i profesjonalizm wykonawcy.