Głównym celem projektu RegionalMenagement jest opracowanie i przeprowadzenie transgranicznych działań edukacyjnych w kierunku rozwoju regionalnego rynku pracy w dziedzinach: menager turystyki regionalnej i menager kultury.
Nasze dwudniowe spotkanie zaczęliśmy od zajęć integracyjnych które, prowadziła Pani Aneta Ćwieluch. Szybko znaleźliśmy wspólny język i z uśmiechem na twarzy wykonywaliśmy wszystkie zadania. Uczniowie pełni pozytywnej energii zjedli wspólnie kolacje a następnie zaprezentowały się agencje ze Zgorzelca, Bolesławca, Żar, Görlitz, Bischofswerdy, Hoyerswerdy i Lubania. Prezentacje przybliżyły nam jeszcze bardziej wszystkie szkoły i dostarczyły interesujących informacji o każdej z agencji.
Następnego dnia odbyły się warsztaty pt. „Wprowadzenie do Public relations oraz działania promocyjne w projekcie.” Prowadzone przez Aleksandrę Orłowska i Fryderyka Potoczek. Podczas tych warsztatów dostaliśmy zadanie stworzenia wspólnej Marki Regionu.
Swoją obecnością warsztaty uświetnili także przedstawiciele Partnera Projektu: pan Wojciech Zembik – Wicestarosta Powiatu Lubańskiego, pan Konrad Rowiński – Etatowy Członek Zarządu Powiatu Lubańskiego, pani Monika Przekop – Zastępca Naczelnika Wydziału Spraw Społecznych i Rozwoju, pani Natalia Kessel z Wydziału Oświaty oraz gospodarz warsztatów dyrektor ZSP im. A. Mickiewicza pani Marta Czarniecka. Koordynatorem projektu jest pan Tomasz Jaśków.
W naszej szkole, pod opieką Pani Joanny Koniecko, Joanny Wójcik oraz Pana Tomasza Dudy przygotowywaliśmy się do warsztatów z wielkim zaangażowaniem i wszystko wyszło po naszej myśli. Następne spotkanie przedstawicieli agencji odbędzie się w styczniu 2017 roku.
Napisz komentarz
Komentarze