To niewątpliwy sukces samej inicjatywy, ale także bardzo dobre wieści dla naszego regionu. Dzięki tego typu wydarzeniom Zamek Czocha, ale także i jego okolice mają szansę przyciągnąć turystów nie tylko w trakcie tego eventu. TIME, VICE, USA Today, MTV, People Magazine, Good Morning America, Die Welt, The Telegraph, Cosmopolitan and Teen Vogue to tylko kilka mediów, które opisały listopadowe wydarzenia w Zamku Czocha kiedy to w naszym „Hogwarcie” pojawiło się blisko 200 czarodziejów i czarodziejek z 11 różnych krajów. Aby przekonać się jak dokładnie wyglądała szkoła magii pod Leśną zobaczyć możecie 18-minutwy film:
Organizatorzy planowali powtórzyć przedsięwzięcie tylko raz – w kwietniu tego roku, ale zainteresowanie projektem przekroczyło ich najśmielsze oczekiwania. Bilety na czterodniowy udział w imprezie, które kosztowały 280 euro, rozeszły się w internecie w 2 minuty. Już teraz wiadomo, że odbędą się dwa dodatkowe zjazdy młodych adeptów szkoły magicznej w naszej okolicy.
Napisz komentarz
Komentarze