Ponieważ budżet zoo na reklamę jest ograniczony, projekt wymagał umów z różnymi partnerami, a sam projekt graficzny był bardzo czasochłonny, należało się uzbroić w spokój i cierpliwość.
Jesteśmy bardzo dumni, że w końcu możemy zobaczyć tramwaj jeżdżący po Görlitz, który prezentuje Nasze Zoo. Projekt udało się zrealizować we współpracy z GVB i dzięki nagrodom pieniężnym z Saksońskiego Funduszu (Mitmach-Fonds). Jesteśmy pewni, iż na dłuższą metę będzie opłacalny. W 2018 roku Görlitz odwiedziło ponad 135 000 turystów – w przyszłym roku wiele więcej z nich będzie mogło dowiedzieć się o zoo i odwiedzić je. Poza tym jest on udaną wizytówką transportu publicznego oraz ochrony przyrody w naszym zielonym mieście – mówi dr Sven Hammer.
Dzięki wieloletniej dobrej współpracy, wybór partnerów do projektu nie był trudny. Przy wykonaniu grafiki wspierali nas lokalni przedsiębiorcy „Die Partner” i „Haufe Werbung”. Rezultat jest hołdem dla dzikiej przyrody oraz Wioski Tybetańskiej w Görlitz, wywołał już wielki uśmiech na twarzy dyrektora zoo, i z pewnością wyczaruje także uśmiech na twarzy wszystkich mieszkańców regionu oraz turystów.
Projekt jest współfinansowany z podatków na podstawie budżetu przyjętego przez członków Saksońskiego Landtagu.
Napisz komentarz
Komentarze