Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: administracja, budownictwo),
- Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- Znajomość norm prawnych z zakresu obsługi nieruchomości,
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
- Samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,
- Niekaralność.
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Organizacja i nadzorowanie prac związanych z funkcjonowaniem przydzielonych zasobów mieszkaniowych,
- Nadzór nad stanem technicznym, estetycznym i sanitarnym zasobów,
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii oraz zlecanie ich usunięcia,
- Monitorowanie realizacji zleconych prac,
- Zgłaszanie propozycji prac remontowych,
- Uczestnictwo w przeglądach technicznych,
- Prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód ubezpieczeniowych,
- Zastępowanie innych administratorów w czasie ich nieobecności,
- Współpraca z innymi działami Spółdzielni.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu,
- Pracę w systemie jednozmianowym (8-godzinnym),
- Pracę w biurze przy ul. Bolesława Chrobrego 3 oraz w terenie przydzielonego zasobu.
Pełna oferta, wraz z wymaganymi dokumentami rekrutacyjnymi, dostępna jest w pliku do pobrania.
Kontakt:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubaniu
ul. Bolesława Chrobrego 3, 59-800 Lubań
Tel.: 75 722 20 17 / 75 722 23 56
E-mail: [email protected]
Strona internetowa: www.smluban.pl