Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
piątek, 22 listopada 2024 14:18
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaCentrum Drewna Gryfów - Profesjonalny skład drewna

Praca w Straży Miejskiej w Lubaniu

Osoby zainteresowane pracą na stanowisku strażnik miejski mogą składać osobiście dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie w siedzibie Straży Miejskiej w Lubaniu ul. Plac Lompy 1, 59-800 Lubań (I piętro) lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Straży Miejskiej z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: strażnik miejski – aplikant w Straży Miejskiej w Lubaniu” w terminie do dnia 06.12.2021 roku.
Praca w Straży Miejskiej w Lubaniu

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończony co najmniej 21 rok życia,
  • pełna zdolność do czynności prawnych,
  • korzysta z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nienaganna opinia,
  • wykształcenie średnie, biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych MS Office (Word, Exel), poczty elektronicznej, skanera,
  • dobry stan zdrowia, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  • minimum 1 rok stażu pracy,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • prawo jazdy kategorii B
  • wiedza z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego.

2. Wymagania dodatkowe:

  • wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, systematyczność i komunikatywność,
  • podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  •  

3. Zakres wykonywanych zadań i obowiązków na stanowisku:

  • działania w zakresie ochrony spokoju i porządku w miejscach publicznych oraz utrzymania czystości na terenie miasta Lubań,
  • codzienne patrole, obchody objazdy miasta w zakresie przeciwdziałania wykroczeniom i patologii społecznej,
  • reakcja na nieodpowiednie zachowanie obywateli,
  • systematyczne kontrole porządku na terenie miasta: kontrola ulic, placów, parków, budynków mieszkalnych, otoczenia zakładów pracy, budynków użyteczności publicznej, posesji prywatnych itp. w zakresie utrzymania czystości i estetyki,
  • zabezpieczanie miejsc wydarzeń losowych (awarie urządzeń technicznych, katastrof, wypadków drogowych itp.) do czasu przybycia odpowiednich służb,
  • uczestnictwo w akcjach porządkowych,
  • niezwłoczne zawiadamianie organów ochrony środowiska o stwierdzeniu występowania zanieczyszczeń zbiorników wodnych i ścieków, niszczenia i zanieczyszczania parków i innych elementów przyrody, rażącego zanieczyszczenia powietrza atmosferycznego dymem, pyłem, itp., erozji gleby, uciążliwych hałasów i wibracji szkodliwych dla zdrowia,
  • działania kontrolno prewencyjne w zakresie przeciwdziałania skutkom zimy,
  • sporządzanie codziennych raportów z przebiegu pracy (służby),

4. Informacje o warunkach pracy na stanowisku strażnik miejski - aplikant w Straży Miejskiej w Lubaniu:

  • zatrudnienie od dnia 01.01.2022 r. w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • zatrudnienie po raz pierwszy następuje na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy, w ramach którego pracownik odbywa szkolenie podstawowe,
  • osoba ubiegająca się o przyjęcie na stanowisko strażnicze: strażnik miejski - aplikant podlega obowiązkowym badaniom lekarskim i psychologicznym,
  • praca w równoważnym czasie pracy, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy, w 4-miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • praca wykonywana będzie na terenie Gminy Miejskiej Lubań, z siedzibą Straży Miejskiej w Lubaniu, 59-800 Lubań ul. Plac Lompy 1.

5. W miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Lubaniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wynosił 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys – curriculum vitae,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu)
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym, że nie toczy się w stosunku do niego żadne postępowanie karne,
  • oświadczenie kandydata o tym, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
  • kserokopia prawa jazdy,
  • w przypadku osoby niepełnosprawnej kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
  • do dokumentów aplikacyjnych mogą być dołączone referencje w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.

7. Oferujemy m.in.:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • system premiowy uzależniony od oceny pracy,
  • dodatek za wieloletnią pracę (5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego dotychczas stażu pracy)
  • “13 pensję”, nagrody jubileuszowe
  • świadczenia socjalne, preferencyjne ubezpieczenie grupowe

Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej w Lubaniu po terminie 06.12.2021 r. nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Lubaniu.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
manukultura
Chagall
Jarmark Radogoszcz
Andrzejki
Pchli targ
Andrzejki
sport
Festiwal Kobiet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamadotacje rpo
Reklama
ReklamaPowiat Lubań
Reklama