Sieć dm Drogerie Markt to firma rodzinna wychodząca z założenia, że gospodarka jest dla ludzi nie odwrotnie, a motorem przedsiębiorstwa jest działanie w interesie człowieka. Stąd gwarancja stałych cen, które nie będą zmieniane częściej niż co cztery miesiące.
Nasza filozofia trwałej, zawsze korzystnej ceny zakłada utrzymywanie cen przynajmniej przez cztery miesiące. Zobowiązujemy się do tego i bierzemy na siebie ryzyko. Jesteśmy szczerzy wobec klientów. Przy każdym produkcie widnieje nie tylko cena, ale także data wskazująca na to kiedy ostatnio cena została podniesiona. Nawet jeśli musimy podnieść ceny, robimy to transparentnie. - mówi w wywiadzie dla Business Insider Henri Hampe, dyrektor obszaru sprzedaży i administracji w Polsce.
W polskich sklepach nie zabraknie jednak rodzimych marek takich jak Ziaja, Bilenda czy Biały Jeleń. W sklepach dm można kupić kosmetyki, środki do pielęgnacji włosów i ciała, artykuły gospodarstwa domowego, artykuły medyczne i zdrową żywność. Przedsiębiorstwo ma też 28 marek własnych.
Sieć Drogerii dm powstała w Niemczech w 1973 i uruchomiła dotychczas 3874 sklepy w 13 europejskich krajach zatrudniając ogółem 66076 pracowników.
Największym konkurentem sieci w Polsce jest Rossman, jednak drogerie dm mocniej stawiają na asortyment skierowany do dzieci, stąd między innymi szerokie alejki w sklepach, tak by swobodnie czuły się tam mamy z dziećmi oraz dostęp do toalet wyposażonych w przebieraki dla niemowląt.
Przedstawiciele drogerii dm nie chcą zdradzić kiedy sieć otworzy sklep w Lubaniu. Wynika to z faktu, że wszystko jest w fazie przygotowań i termin może ulec jeszcze zmianie.
Następny sklep zostanie otwarty w Jeleniej Górze, a kolejny w Lubaniu. Jesteśmy na etapie podpisywania umów. - powiedział dla Business Insider Markus Markus Trojansky, dyrektor zarządzający w Polsce.
Otwarcie sklepu dm Drogerie Markt w Jeleniej Górze będzie miało miejsce jutro, 5 maja 2022 roku.
Napisz komentarz
Komentarze