Organizacja jarmarku stwarza możliwość handlu lokalnym rzemieślnikom i wytwórcom, a mieszkańcom możliwość zakupu wyjątkowego rękodzieła, swojskich przysmaków, produktów eko oraz unikatowych świątecznych dekoracji.
Wystawców zainteresowanych rezerwacją stoisk prosimy o kontakt telefoniczny 75 722 25 41, 500 406 605 lub e-mailowy [email protected] oraz zapoznanie się z Regulaminem Jarmarku. Zapraszamy artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów regionalnych, koła gospodyń wiejskich, wytwórców oferujących produkty kuchni regionalnej.
Zgłoszenia przyjmujemy do 29 marca br.
Wystarczy wysłać wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres poczty elektronicznej [email protected] lub złożyć osobiście w Informacji Turystycznej w Lubaniu przy ul. Brackiej 12.
Opłata za udział:
- Uczestnictwo w jarmarku jest płatne i wynosi 10,00 zł za 1 metr bieżący (mb) zajętej powierzchni.
- Korzystanie ze sprzętu Organizatora – stołów i krzeseł – dodatkowo płatne 10,00 zł.
- Udostępnienie namiotu Organizatora (max. 3x3 m) dodatkowo płatne 20,00 zł (ilość ograniczona).
- Opłata za korzystanie z energii elektrycznej 10,00 zł.
- Opłata za udział w jarmarku pobierana od wystawców w dniu wydarzenia.
Z opłat zwolnione są placówki oświatowe i stowarzyszenia mające siedzibę w Lubaniu!
Jarmark odbędzie się 5 kwietnia br. w godz. 11:00-18:00 na rynku lubańskim rynku.
Organizatorami wydarzenia są Miasto Lubań, Łużyckie Centrum Rozwoju oraz Miejski Dom Kultury.
Napisz komentarz
Komentarze