ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ
wykonania tymczasowego pokrycia dachu budynku parowozowni wachlarzowej położonej w zespole dawnych Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego dz. nr 16/8 obr. 0004 w Lubaniu
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A.
z siedzibą ul. Papież Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra
NIP: 614-14-72-974, REGON 230820274
Strona: www.ssemp.pl
email: [email protected]
tel. 75 645 20 30
zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania tymczasowego pokrycia dachu budynku parowozowni wachlarzowej położonej w zespole dawnych Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego dz. nr 16/8 obr. 0004 w Lubaniu przy ul. Gazowej
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie tymczasowego pokrycia dachu o powierzchni około 720 m² (załącznik nr 3) budynku parowozowni wachlarzowej położonej w zespole dawnych Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego na działce o numerze ewidencyjnym 16/8 obr. 0004 w Lubaniu przy ul. Gazowej stanowiącej własność Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A.
b) uzyskanie pozwolenia na prace przy budynku od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (Delegatura WUOZ w Jeleniej Górze, ul. 1 Maja 23). Budynek wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/5782 z dnia 19.01.2012 r., na który wydany został nakaz konserwatorski nr 1655/2023.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Termin wykonania zamówienia: do 31.01.2024 r. (termin może ulec wydłużeniu)
4. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji udziela:
Jarosław Osmolak, tel. 75/ 645 20 30, kom. 660 691 561.
Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Sposób przygotowania oferty:
Należy wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz oświadczenie (załącznik nr 2), które składają się na ofertę. Każdy z wyżej wymienionych załączników powinien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
6. Kryteria i sposób oceny ofert:
Kryterium ceny: najniższa stawka netto - 100%.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną netto, uwzględniającą wszystkie koszty, w tym koszt pracy ludzi, sprzętu oraz koszt materiałów.
7.Warunki płatności:
Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na wskazany w formularzu ofertowym rachunek bankowy, w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku bądź faktury VAT. Za dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A.
8.Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 10 listopada 2023 roku (piątek) do godziny 1200 w sekretariacie SSEMP S.A. (I piętro) ul. Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra lub przesłać na e-mail: [email protected] i/lub [email protected] .
Zaleca się przed przystąpieniem do sporządzenia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
Zaniechanie przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia procedury wyłonienia Wykonawcy bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.
Kamienna Góra, dnia 25 października 2023 roku