Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
wtorek, 5 listopada 2024 07:21
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaNeoPunkt Lubań sprawdź na Allegro

Going Global 4.0 - pierwsze sukcesy dolnośląskich przedsiębiorców

Ruszyła druga edycja projektu „Going Global”. Flagowa inicjatywa Samorządu Województwa Dolnośląskiego ma na celu podniesienie konkurencyjności dolnośląskich firm i umożliwienie im zaistnienia na zagranicznych rynkach. Za nami dwa duże wydarzenia targowe w Toronto oraz Tokio, podczas których regionalni przedsiębiorcy nawiązali cenne kontakty biznesowe.
Going Global 4.0 - pierwsze sukcesy dolnośląskich przedsiębiorców
Dolnośląską delegację gościła Magdalena Pszczółkowska - Konsul Generalna RP w Toronto

Samorząd Województwa Dolnośląskiego po raz kolejny wyszedł naprzeciw oczekiwaniom regionalnych przedsiębiorców uruchamiając w marcu kolejną edycję projektu „Going Global”. Po sukcesie poprzedniej edycji podjęto decyzję o kontynuowaniu działań związanych ze wsparciem dolnośląskich firm. Aktualizacja projektu była możliwa dzięki zaangażowaniu dotychczasowych uczestników, którzy przekazali swoje preferencje dot. nowych rynków zagranicznych i misji gospodarczych na konkretne wydarzenia targowe. Nowa odsłona projektu „Going Global 4.0 – Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw” to łącznie 28 misji gospodarczych dla 288 przedsiębiorstw w ciągu najbliższych 18 miesięcy.

Targi Collision w Toronto, zwane „olimpiadą technologii” to ponad 500 wystawców i dziesiątki tysięcy odwiedzających. Wydarzenie ma charakter globalny, a jego celem jest pokazanie jak technologia wpływa na biznes oraz społeczeństwo.

Going Global 4.0 to wieloelementowy program wspierania regionalnej gospodarki i jej ekspansji na zagraniczne rynki. Planujemy promować naszych przedsiębiorców na nowych dla nas rynkach, ale także utrwalać naszą obecność na tam gdzie już funkcjonują z sukcesami. Nasz projekt cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony dolnośląskich przedsiębiorców, co jest dowodem na to, że misje gospodarcze zaplanowane w ramach projektu odpowiadają na realne potrzeby firm – mówi Paweł Gancarz, Marszałek Województwa Dolnośląskiego. - Udział w targach Collison w Toronto oraz XR Fair w Tokio to był dopiero początek, przed nami kolejne działania. Do tej pory w ramach obu misji umożliwiliśmy udział 18 dolnośląskim przedsiębiorcom i zapraszamy kolejne firmy do wzięcia udziału w rekrutacji. Najbliższa rusza już 5 sierpnia i kierowana jest do zainteresowanych udziałem w targach IFA w Berlinie – dodaje marszałek Paweł Gancarz.

Japońskie Targi XR Fair Tokio 2024 uznawane są za przełomową, światową platformę do prezentacji najnowszych usług i technologii wykorzystywanych w przemyśle, w branżach projektowych, medycynie, automotive, IT czy telekomunikacji.

Podczas ostatnich dwóch misji gospodarczych do Toronto i Tokio przedsiębiorcom udało się nawiązać wiele cennych kontaktów biznesowych i podpisać pierwsze kontrakty z zagranicznymi partnerami. - Na bieżąco śledzimy dokonania naszych firm, które dzielą się z nami swoimi osiągnięciami podczas poszczególnych misji i dlatego już dziś możemy się pochwalić w ich imieniu 136 nowymi kontaktami biznesowymi i podpisanymi 2 kontraktami handlowymi. Samorząd Województwa wspiera przedsiębiorców z sektora MMŚP ponieważ są oni ważnym filarem naszej gospodarki. Przy pomocy Going Global chcemy podkreślić, że to w dużej mierze im zawdzięczamy tak dobrą kondycję naszego regionu – mówi Michał Rado, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.         

Projekt Going Global 4.0 obejmuje swoim zasięgiem aż trzy kontynenty i ukierunkowany jest na działania o zasięgu międzynarodowym. W ramach aktywności projektowych jeszcze tylko w tym roku zaplanowany został udział w misjach gospodarczych na targi: IFA Berlin, Expand North Star Dubai, Web Summit Lisbon, IoT Tech Expo Amsterdam, Connectivity World Madrid czy  Space Tech Expo Europe. W 2025 roku spośród wielu kierunków na wyróżnienie zasługuje misja na Expo 2025 Osaka, Wystawę Światową, która jest największym i najważniejszym wydarzeniu gospodarczo - promocyjnym na świecie. 

Udział w konkretnych wydarzeniach poprzedzony jest każdorazowo dedykowaną rekrutacją. Szczegółowe informacje na temat aktualnych naborów, warunków, zasad udziału w rekrutacji dostępne na stronie www.dolnyslask.pl (zakładka Going Global 4.0 – Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw). 


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
wystawa
konkurs poetycki
11 listopada
manukultura
Wędrowiec
11 Listopada
Chagall
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: MarudaTreść komentarza: Dlatego dzieci powinny brać na cukierki a nie cukierki. Proste i bezpieczne rozwiązanie. Już widzę jak się zagotujecie miejscowi.Data dodania komentarza: 5.11.2024, 04:18Źródło komentarza: Cukierki z igłami pojawiły się też w naszym regionieAutor komentarza: TokarzTreść komentarza: Może któreś z twoich rodziców pracuje w zgiuku? Zawsze można przewinąć temat :) Btw. Na coś idą nasze *** podatkiData dodania komentarza: 5.11.2024, 02:18Źródło komentarza: Lubań. Pomnik po niedzielnym wypadku nieposprzątany, dlaczego?Autor komentarza: avantiTreść komentarza: Miejmy nadzieje, ze przy sprzataniu nie zapomna zabrac tej paskudnej zoltej donicy z AliExpress., bo pasuje tam ona jak piesc do nosa. Na odszkodowanie nie ma raczej co liczyc, bo ten rozwalony cokol i schodki wygladaja niewiele gorzej niz miejsca w ktore samochod nie wjechal. To wstyd dla wladz miasta, aby przez lata zaniedban miejsce pamieci w samym centrum miasta wygladalo dokladnie tak jak amfiteatr. Zamiast tracic pieniadze na nikomu niepotrzebne termy powinno sie te srodki skierowac wlasnie tutaj.Data dodania komentarza: 5.11.2024, 01:23Źródło komentarza: Lubań. Pomnik po niedzielnym wypadku nieposprzątany, dlaczego?Autor komentarza: UbezpieczonyTreść komentarza: To chyba razem prowadziliśmy tego 4dzika 🤣 co racja to racja, płacimy podatki, sratki, wywóz kur śmieci sortowanych itd. to zapraszam do sprzątania pomnika.Data dodania komentarza: 4.11.2024, 23:54Źródło komentarza: Lubań. Pomnik po niedzielnym wypadku nieposprzątany, dlaczego?
ReklamaPizzeria Marezo Lubań
Reklama