Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
środa, 27 listopada 2024 13:28
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaCentrum Drewna Gryfów - Profesjonalny skład drewna

Konstytucja Jędrek

Działacze Komitetu Obrony Demokracji w całym kraju wieszają na pomnikach białe koszulki z napisem „Konstytucja Jędrek”. Z racji tego, że w Lubaniu mamy jedynie obeliski, działacze poszli o krok dalej.
Konstytucja Jędrek

Akcja swój początek miała z końcem lipca w Szczecinie, kiedy to na pomniku Lecha Kaczyńskiego zawieszono koszulkę z napisem Konstytucja Jędrek. Od tego czasu działacze KOD w całym kraju wieszają koszulki z tym napisem na rożnych pomnikach, aby powiedzieć nie, tym którzy łamią Konstytucję.

Władzom inicjatywa ta najwyraźniej nie przypadła do gustu i w całym kraju ruszyły postępowania w sprawie wieszania koszulek. Policja w swoich działaniach powołuje się na art. 261 kodeksu karnego, czyli "kto znieważa pomnik lub inne miejsce publiczne urządzone w celu upamiętnienia zdarzenia historycznego lub uczczenia osoby, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności". 

Z racji tego, że w Lubaniu nie mamy pomnika przedstawiającego jakąkolwiek postać, działacze KOD poszli o krok dalej.

Dziś na telebimie na budynku Chromexu w centrum Lubania pojawił się baner z napisem „Konstytucja Jędrek”. Jak się dowiedzieliśmy, firma dostała zlecenie na emisję spotu do końca roku.

Ciekawe jak na taką formę protestu zareagują służby? Nie ma tu bowiem mowy o znieważaniu kogokolwiek, a słowo Konstytucja nikogo nie obraża i odnosi się do wartości, które są wspólne wszystkim Polakom.

Akcja KOD-u dotarła również do Gryfowa Śląskiego. Dziś w nocy białą koszulkę „założył” jeden z chłopców gryfowskiej fontanny. 


Konstytucja Jędrek

Konstytucja Jędrek

Konstytucja Jędrek

Konstytucja Jędrek

Konstytucja Jędrek

Konstytucja Jędrek


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

piotr 01.09.2018 13:42
Ale wyczyn. No niech mnie. Szkoda, że tego nikt nie zauważył.Przynajmniej firma sobie zarobi. Mam tylko pytania: czy to zlecał KOD? Czy prezesem firmy która przyjęła zlecenie nie jest znany zwolennik KOD? tylko pytam bo pan Kijowski też wykazywał się dużą przedsiębiorczościąSwoją drogą dlaczego redakcja jątrzy ciągle. Co do tego mają służby, gdy ktoś legalnie wyświetla sobie konstytucję? Z pomnikami sprawa jest inna bo polskie prawo zabrania wieszania szmat na pomnikach? Czy kodowców prawo nie obowiązuje? A tyle robią zadym rzekomo w jego obronie. HIPOKRYCI i tyle w temacie

Herakliusz 12.08.2018 12:55
Historia się ponoć kołem zatacza.... https://uploads.disquscdn.c...

Datazbazy 12.08.2018 10:01
Dwa słowa, a tyle dyskusji? Czytanie tych kłótni poprawia mi humor?

Herakliusz 11.08.2018 21:11
https://uploads.disquscdn.c...

stop pisowskiej propagandzie 11.08.2018 13:31
Zwolennicy PiSu tak się ostatnio rozpanoszyli, że przypomina mi to historię opisaną w "Tangu" Mrożka, tylko w jeszcze bardziej ekstremalnym wydaniu. Wszedł Edek do czyjegoś domu, beknął, pie...nął i powiedział: "Teraz k... ja i moje zasady". Tak widzę sytuację w Polsce, gdzie większości społeczeństwa, która przecież na PiS nie głosowała, odbiera się prawo głosu i wyzywa od najgorszych. Trzeba sobie właśnie wtłuc do głowy, to, co pisze ktoś poniżej, że większość Polaków na PiS nie głosowała. A ta mniejszość pisiorów po prostu głośno krzyczy. Jak to Edki.

makaw 11.08.2018 18:02
.......nie podoba się demokratyczny wybór Polaków ?........PiS wygrał wybory przez przypadek ?........a może zaczniecie wyzywać wyborców od głupców wzorem niektórych dziwnych ludzi ?.......to prawda, że większość społeczeństwa na PiS nie głosowała........ale PiS wybory wygrał.......czy to się komuś podoba czy nie.........taka jest demokracja.....możecie teraz tupać nogami, walić głową w mur, ale nie wolno wam podważać zasad demokracji, bo stajecie w jednym szeregu właśnie z tym znienawidzonym PiS-em, które tak chętnie oskarżacie o łamanie zasad demokracji właśnie.....bo kiedy Wy dojdziecie do władzy to opozycja obali was w ten sam sposób.....a to już jest czysta anarchia......dlaczego nie odsuniecie ich od władzy wygrywając kolejne wybory w demokratyczny sposób?.......odpowiedź jest prosta.........bo nie jesteście w stanie tego zrobić........bo Naród popiera PiS !!!.....i gdyby tak nie było to już dawno Ciamajdanie w Warszawie odsunęli by ich od władzy........możecie wylać na mnie kubeł pomyj, ale nic to nie zmieni, bo śmiem twierdzić, że PiS będzie rządził jeszcze długo........i nie jest ważne, że demolują państwo dopóki zwykły Kowalski ich popiera.......bo zbyt długo zwykły Kowalski był w tym kraju lekceważony i poniewierany przez poprzednie władze, przez nadzwyczajną kastę, okradany prze mafie watowskie, paliwowe, śmieciowe, lekowe, przez polityków biorących w łapę w świetle kamer, przez niezliczone afery , w których winnych nie ma do dzisiaj.........można by tak wymieniać i wymieniać.........a wy co ?......tylko wyzywać i obrażać potraficie........wszystkie inwektywy świadczą tylko o was samych......więc się nie krępujcie ?......a teraz możecie wyzywać ?‍♂️.......no dawać !!!

Herakliusz 11.08.2018 20:54
Masz słuszność! https://uploads.disquscdn.c...

Rozbawiony 12.08.2018 19:56
Samokrytyka czy samodiagnoza?

stop pisowskiej propagandzie 11.08.2018 22:41
Ochłoń trochę, bo uwierzę, że te słowa o Edku to nie tylko metafora literacka. Poszanowanie Polski to też poszanowanie języka polskiego, w tym zasad ortografii i interpunkcji. Chyba, że tak szanujesz język polski, jak PiS szanuje demokrację, czyli tylko w deklaracjach, bo w czynach widać coś całkowicie odwrotnego.Zastanów się sam, dlaczego tak duże emocje wywołała w Tobie to porównanie z prostackim Edkiem. To czuły punkt? Aspiracje wyższe niż osiągnięcia? Na tym właśnie oparł swoją propagandę PiS, próbując wmówić osobom o wyższych aspiracjach niż sytuacja, w jakiej się znajdują, że to wina PO, że to wina aferzystów i inne bzdury. Czysta socjotechnika, działająca na emocje. Łyknąłeś to jak młody pelikan i jeszcze Ci się wydaje, że to Twoje własne przemyślenia.Prawda jest taka, ze za swoje życie odpowiadamy sami. Jedni mają łatwiej, inni trudniej. Jedni mają szczęście, inni pecha. Jedni są mądrzejsi, inni zaradniejsi. Jedni są ładniejski, inni brzydsi. Ale takie jest życie i trzeba się z tym pogodzić. Nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą mieć tak samo. Możesz urodzić się w rodzinie bogaczy i wskutek swoich decyzji wylądować w rynsztoku. Ale przy pewnej dozie szczęścia, sprytu i rozumu człowiek z rynsztoka może zostać bogaczem. A inny nie. I już. Życie nie jest sprawiedliwe.Daliście sobie wmówić, że ludzie wykształceni dlatego krytykują PiS, bo to uprzywilejowana kasta, której odbiera się przywileje. A to kolejna propagandowa bzdura PiS! Ludzie inteligentni krytykują PiS, bo nie daja się nabrać na ich sztuczki. I widzą ich takimi, jakimi są naprawdę. Widzą ich kłamstwa, rozumieją na czym polegają oszustwa. I nie dają się omamić.Gdybyś sam siebie przeczytał, a wcześniej przeczytał "Rok 1984" Orwella, widziałbyś wiele analogii. Taka nowomowa, sformułowania będące kalką propagandowych programów TVP, to jedna z sytuacji opisywanych w tej książce.PiS urobił Was jak plastelinę. Powtarzacie jak papugi puste frazesy. Myślisz, że tym protestującym tłumom na ulicy chodzi o dojście do władzy? Kolejna bzdura! Ludzie ci mają swoje życia, swoje zajęcia, swoje zainteresowania, a na ulice wypchnęło ich łamanie przez PiS zasad, podstaw, na których opiera się państwo. Władza nie jest im potrzebna, potrafią inaczej zarobić na chleb!Jak widzę niektórych zwolenników PiSu, to mogę powiedzieć tyle: groteskowo to wygląda, jak wyjeżdżający za granicę za chlebem Polak, z obowiązkowym orłem na koszuce, woła o tym, że Polska wreszcie wstała z kolan. Tak wstała, że ciągle w tej Polsce ten patriota utrzymac się nie jest w stanie. Ale powtarza bezmyślnie jak szczekaczka, to co telewizor gada. Albo jak woła o niemieckich krzywdach i niedobrej Merkel, skwapliwie licząc euro z wypłaty i obłudnie uśmiechając się do pracodawcy-Niemca.PiS doprowadza kraj do ruiny. I to dzięki tzw. pożytecznym idiotom. Pora to powiedzieć wprost.

makaw 11.08.2018 23:04
...... ustawiłeś się od razu wśród ludzi inteligentnych, niejako z marszu odmawiając jej innym, wierząc we własną nieomylność, a kończąc na inwektywach.......brawo ?.....gratuluję przede wszystkim.......skromności ?........

stop pisowskiej propagandzie 12.08.2018 08:58
Oczywiście, że się ustawiam wśród ludzi inteligentnych, bo się za takiego uważam. A Ty nie? Uważasz może, że mam się wstydzić tego? Jeszcze by tego brakowało. Wstydzić się trzeba rzeczy złych, a to jest rzecz dobra. To w bolszewiźmie każdy, kto wyróżniał się na plus był tępiony. W systemie demokratycznym ludzie inteligentni, ale też zaradni, pomysłowi, odważni nie muszą się chyba jeszcze kryć z tym, co osiągają, bo mniej zaradny, czy mniej pomysłowy sąsiad będzie na niego z zadrością krzywo patrzył? Bo jaki jest inny powód tego, że ta fałszywa skromność jest w cenie? Poza dobrym samopoczuciem tych "mniej"? Niech lepiej inni popracują nad swoją zazdrością albo rozwiną swoje zdolności, by też w sobie mieć coś, z czego są zadowoleni. W zdrowym społeczeństwie tak to działa, to wspólnota ludzi zadowolonych z siebie, a w bolszewizmie ludzi zakompleksionych, gdzie każdy każdemu wszystkiego zazdrości. Chore.Widzę, że za bardzo bierzesz wszystko do siebie i na siłę szukasz tego, co mogłoby Cię obrazić. Nic dziwnego, że PiS trafił do Ciebie ze swoją retoryką wrogiego świata, który chciał skrzywdzić biednych ludzi. Doszukałeś się w mojej wypowiedzi inwektyw, choć ich tam brakuje. Chyba, że uznałeś sformułowanie o pożytecznych idiotach za skierowane do siebie, a tak nie było. Nadinterpretujesz.To wszystko siedzi w głowie. Jak będziesz spodziewał się od innych wyłącznie złych intencji, to ich się zawsze doszukasz. Jak będziesz uważał, że Twoje życie zależy od innych, a nie od Ciebie samego, to uwierzysz w brednie o partii PiS, która zapewni Ci lepszy byt. Jak chcesz liczyć, licz na siebie.PiS robi ludziom wodę z mózgu. Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego na przykład nie przeszkadza ci obecność byłych członków PZPR w PiS, choć zwolenników PO nazywasz komuchami? Albo dlaczego uważasz, że słuszne jest odwołanie wbrew konstytucji przed końcem kadencji sędziów Sądu Najwyższego i wstawienie na ich miejsce innych sędziów, choć przecież oni też swoje wykształcenie, doświadczenie zawodowe i pozycję zdobywali w tych samych warunkach, co ci odwołani i są członkami tej samej grupy zawodowej, czy jak to mówi PiS "kasty"? Albo dlaczego mówisz o PO jako o aferzystach, choć przy największych aferach w kraju wymienia się nazwiska członków PiS? (poczytaj np. o aferze FOZZ i Kaczyńskich, o SKOKach też już robi się głośno).Pewnie nie poszukałeś informacji o FOZZ. Pomyśl, dlaczego to wywołuje w Tobie sprzeciw? Dlaczego masz ochotę wszystkiemu zaprzeczyć. Tak działa właśnie pranie mózgu, że nawet nie masz ochoty sprawdzać faktów. Tak działa propaganda.Nigdy nie głosowałem na PO, nie jestem politykiem. Ale obserwuję, co się dzieje i to, co ze społeczeństwem zrobił PiS, jest przerażające. Przerażające, bo tak łatwo im to przyszło.

Herakliusz 13.08.2018 10:33
.. i to jest głos rozsądku! Ale do ilu zakutych PiS-pal on dotrze? Nawet ten ich bóg jedyny tego nie wie. Tłum rzadko obiera właściwy kierunek w swoim owczym pędzie – w ogóle, a indoktrynowany religijnie – w szczególności. Dlaczego PiS skundlił się z Kościołem? A z kim miał się skundlić w tym ciemnogrodzie aby zdobyć władzę i ją utrzymywać? Przytępili gawiedź 500+ i pozorami robienia porządków. Na bazie kilku niepoprawnych sędziów (za ich rządów też tacy się zdarzali) rozpętali i ogłosili urbi et orbi że całe sądownictwo jest skorumpowane i z poprzedniej epoki. Ustawiają miernoty na stawiska - jak kiedyś - z nomenklatury. Ważne aby był BMW. Dowód?https://uploads.disquscdn.c... Jeszcze będzie kilka akcji przed wyborami... I pewnego dnia wszyscy obudzimy się z ręką w tym ich nocniku. Cudów nie ma - z pustego nawet Salomon nalać nie potrafił.- Żyje nam się coraz lepiej – oznajmił w Sejmie premier rządu;- No to fajnie macie – pomyślał naród.++++++++++++"Boże, uchroń Polskę przed moimi synami narwańcami" sp. Rajmund Kaczyński.

Hogsof War 12.08.2018 08:47
Bardzo dobrze wypowiedziana prawda , popieram !!!

Inteligentny głosujący na PiS 12.08.2018 08:36
Przyjąłeś za pewnik błędną diagnozę że przeciwko PiSowi są ludzie inteligentni. Inteligentni popierają PiS,bo patrzą na czyny a nie na piękne słówka. Obecnie większości Polaków żyje się znacznie lepiej niż za poprzedniej władzy,a przecież o to chodzi. Głównie przeciwko PiS są ludzie którzy nic nie zyskali,ale i nic nie stracili. Dobrze im było za PO-PSL,dobrze jest teraz np.aktorzy,artyści,sędziowie,emeryci mundurowi(za wyjątkiem eSBeków,którzy sporo stracili)im podwyżka wieku emerytalnego to ganc-pomada,500+ tak samo. Ponadto widać jakie "kolosalne" poparcie mają te śmieszne demonstracje zaKODowanych,przecież to cyrk i nic więcej.Śmieszna i niepoważna akcja z tym ubieraniem pomników w koszulki. No cóż jaka opozycja taka i akcja. Wy to tak na poważnie,a dla nas to śmiech na całego. Bu,cha,cha. Karawana idzie dalej. Warto było czekać na te piękne czasy,by na własne oczy cuda te zobaczyć.

Herakliusz 12.08.2018 10:22
Kiedyś aby Polska rosła w siłę a ludzie żyli dostatnio... staliśmy nad przepaścią... i od tego czasy zrobili wielki krok naprzód.+++++++++++Teraz jesteśmy właśnie w tym kroku naprzód. https://uploads.disquscdn.c...

stop pisowskiej propagandzie 12.08.2018 10:55
Swoją diagnozę podtrzymuję. Czy inteligentny człowiek pisałby, że na ulice wychodzą ludzie, którym jest dobrze??? Wykształcenie to nie to samo, co inteligencja. Podobnie jak poczucie dobrobytu to nie tylko cyfry na koncie. A troska o kraj to nie tylko bieganie z orłem na piersi.Odnośnie udziału ludzi w demonstracjach, spójrz na statystyki. Takiej liczby demonstracji, takiego obywatelskiego zaangażowania ludzi przeciwko władzy, takich akcji sprzeciwu, które sięgają nawet w takie zakątki jak nasz Lubań, czy jeszcze mniejszy Gryfów, nie było nigdy od czasów przemian ustrojowych. Więc spójrz obiektywnie na zasięg tego, co się dzieje, a nie przez pryzmat propagandy lejącej się z TVP. Takiego sprzeciwu wobec działań władz nie było jeszcze w demokratycznej Polsce. I takiej arogancji władz, która nie liczy się ze zdaniem większości Polaków, która na PiS przecież nie głosowała. To nie są lepsze czasy, to są czasy degrengolady.PiS dostał w wyborach mandat do rządzenia, ale na zasadach ustanowionych w Konstytucji. Nie dostał mandatu do jej łamania, a na przykład zamach na niezależną od polityków władzę sądowniczą to zamach na konstutucję, za który kiedyś ludzie, którzy się tego dopuścili staną przed Tryunałem Stanu, a ci, co go popierali będą jak Piotrowicz udawać, że jednak z ukrycia z PiSem walczyli. Naprawdę wierzysz w to, że PiS będzie rządził wiecznie? No proszę cię...Jaka opozycja, taka akcja protestacyjna. Pamiętam demonstracje popleczników PiS, palenie opon, rozbite witryny. To faktycznie świadczy o wysublimowaniu i inteligencji ich uczestników...Akcja z koszulkami jest pomysłowa i inteligentna. Jak widać jednak, nie do wszystkich trafia. Ale nie każdy jest grupą docelową, która taką akcję zrozumie.W swoim otoczeniu nie znajdę ani jednego człowieka, który powiedziałby, że żyje mu się lepiej. No może poza sąsiadem, który mając kilkoro dzieci, nigdy nie pracując, będąc uzależnionym od alkoholu (chyba że pije codziennie dla przyjemności), wyciąga obecnie, jak mi powiedział, 9 tys. zł miesięcznie. Dzieci jak przychodziły do mnie na obiady, tak przychodzą. Jak miały zaniedbane ubrania, tak mają. Fakt, starsze w tym roku pojechały na wycieczkę szkolną za pieniądze od rodziców (czy raczej od podatników), a nie ze zbiórki od dobrych ludzi, jak to było wcześniej. Ale innych zmian nie widzę. A nie, jest jedna. Sąsiad nie przychodzi po "dyszkę, bo upał". Ma teraz swoje.Ale żeby nie być posądzonym o tendencyjność, sięgnijmy do badań. Na przykład tych z marca 2018, prowadzonych przez rządowy OBOP. Mam nadzieję, że to wystarczająco wiarygodne źródło dla Ciebie. Wyobraź sobie, że na pytanie "Jak oceniasz bieg spraw w kraju" tylko 1/3 badanych powiedziała, że dobrze! A jeśli wziąć pod uwagę poziom wykształcenia badanych to najmniejszy odsetek tych zadowolonych jest właśnie w grupie osób z wykształceniem średnim i wyższym. Więc jak możesz twierdzić, że większość osób jest zadowolonych? Jest dokładnie odwrotnie. Zadowoleni są w mniejszości.Stop pisowskiej propagandzie.

Inteligentny głosujący na PiS 12.08.2018 19:49
Mylisz się,twierdząc że to jakaś wielka,masowa akcja protestacyjna. Jakoś tłumów nie widać,tylko małe grupki w wielu miejscach,a to nie świadczy o masowości tylko o dobrej organizacji KODu i tyle. Zobaczymy podczas wyborów jakie poparcie będzie miała ta totalna opozycja i to,a nie śmieszne akcje z koszulkami będzie wyznacznikiem poparcia. Wcale nie twierdzę że PiS będzie rządził wiecznie i pewne ich działania mi się nie podobają,ale obecnie nie ma innej partii która coś rozsądnego dla Polaków proponuje,no może Kukiz 15. Opozycja zamiast gadać w koło aby osunąć PiS od władzy,niech zaproponują coś konstruktywnego dla Polaków. Czy inteligentny człowiek ocenia sytuację Polaków na podstawie "swojego otoczenia"?,a może należy spojrzeć na statystyki?. Poziom biedy znacznie zmalał (w/g badań europejskich). Jeszcze raz powtórzę o zadowoleniu lub nie rządami PiS dowiemy się po wyborach,to jest wiarygodny wskaźnik,a nie takie czy inne sondaże. Pozdrawiam i dziękuję za merytoryczną dyskusję.Jak widać można się różnić i szanować.

zzz 15.08.2018 13:41
Sporo energii w to wkładasz ale niestety to zbędne. https://www.polityka.pl/jam...To co obserwujemy ostatnio zarówno w polsce , jak i stanach i np. węgrzech to objaw starej psychozy która już kilka razy doprowadziła do globalnych wojen, m.in. 2giej wojny światowej.Azjaci przyjeżdzają już do nas badać to zjawisko bo im sie w pale nie mieści jak to możliwe że w jednej wsi może być 5 partii a ludzie choćby żarli trawę to się nie dogadają z powodów jakiejśtam dumy narodowej...

wolności oddać nie umiem 11.08.2018 08:37
Brawo!!! Brawo i jeszcze raz brawo!!! Więcej takich akcji, przecież tych którzy NIE głosowali na PiS jest w kraju WIĘKSZOŚĆ!!! Nie dajmy się zastraszyć grupce przy korycie!"PiS wprowadza regulacje umożliwiające wywłaszczenie każdego przedsiębiorcy. Przeczytałem z uwagą projekt ustawy z dnia 25 maja br. o odpowiedzialności prawnej podmiotów zbiorowych. Tekst jest szokujący. PiS chce wprowadzić: konfiskatę majątku przedsiębiorcy za każde naruszenie prawa przez podmiot zbiorowy np. spółkę. Do wykazania naruszenia prawa nie jest wymagane skazanie kogokolwiek za przestępstwo (art.5.3 projektu). Konfiskatę orzeka sąd na wniosek prokuratora również w tym przypadku, gdy przedsiębiorca uzyskał nieświadomie korzyść majątkową z przestępczego działania innego podmiotu (art.9). Pracownicy przedsiębiorcy, którzy doniosą na swoją firmę np. na „niezachowanie należytej staranności” (art.12 pkt.3) podlegają ochronie przed zwolnieniem i mogą uzyskać odszkodowanie od firmy do 1 mln złotych. Prokuratura może już w czasie postępowania wprowadzić ze skutkiem natychmiastowym zarząd przymusowy. Po wprowadzeniu zarządu dopiero sąd zatwierdza decyzję prokuratora. Prokurator może również bez zatwierdzenia przez sąd orzec zakaz zawierania umów, zakaz obciążania majątku, zakaz prowadzenia działalności i wstrzymać dotację lub subwencję. (Art.52) Uwaga!!! Ustawie podlegają partie polityczne!!!!(art.2) Uwaga! Ustawa dotyczy również czynów popełnionych 10 lat przed jej wejściem w życie!!!(art.30). Wejście w życie tej ustawy oznacza koniec prywatnej własności w Polsce. Cały majątek może być w każdej chwili zabrany przez państwo. I to bez udziału sądu. Miłej nocy. Roman Giertych"

Też Romek 11.08.2018 14:57
Cytujesz bardzo "obiektywnego" Romka Giertycha,i wszystko jasne.

antyPiS 11.08.2018 17:31
Nie wierzysz Romkowi? To wysil choć trochę szare komórki i przeczytaj samodzielnie projekt ustawy, a dopiero potem wydawaj sądy, czy ktoś ma rację, czy nie. Samodzielne myślenie nie boli.Ja przeczytałem. I zgadzam się w zupełności z Romkiem. PiS może sobie mówić, co chce, ale to jest narzędzie do zabierania własności prywatnej. Gdyby Trybunał Konstytucyjny nie został zawładnięty politycznie, ustawa nie miałaby szans na wejście w życie, bo narusza konstytucyjne prawa, czyli prawo do własności. A że zawładnęli Trybunał, mogą wszystko.PiS będzie trąbić swoją propagandę, że to tylko dotyczy oszustów i złodziei. Ale kluczowe jest to, że nie trzeba wyroku sądu (który też niedługo będzie zresztą upolityczniony). Wyobraź sobie na przykład, że prowadzisz działalność konkurencyjną do działalności członka PiS. Zgadnijmy, kogo prokurator uzna za oszusta, któremu trzeba prewencyjnie zamknąć firmę?...I nawet nie będzie się gdzie odwołać, bo wszystko w rękach partyjnych.To już było.Żebyś nie musiał daleko szukać podaję link, tekst projektu dostępny jest w linku na końcu artykułu. http://prawobiznesu.com/now...

Józek 10.08.2018 18:56
Dawne jeleniogórskie to zawsze była wylęgarnia czerwonej zarazy. Wyznawców Lenina tu nie brakuje. A i idiotów, jak ten na H też sporo.

Gość2 12.08.2018 19:58
Może mam słabą pamięć ale coś mi się wydaje ze ostatnio z wylęgarni wyskoczył Winnicki

Herakliusz 10.08.2018 14:13
https://uploads.disquscdn.c...

Pytający 10.08.2018 13:04
Co to za jeden ten Jędrek co po całej Polsce pisze KONSTYTUCJA?. To pewnie przywódca zaKODowanych.

Herakliusz 10.08.2018 17:16
Wielebny!Nie rżnij głupa!

Pytający 11.08.2018 06:53
Przewielebny,z Tobą w rżnięciu głupa nie mam szans. Lata służby zrobiły swoje.

regent 10.08.2018 09:43
Takie tam przypadkowe zestawienie faktów: 1.na polecenie prezydenta Gdańska służby miejskie założyły koszulkę z wiadomym napisem na pomnik Neptuna. Dodatkowo Adamowicz pochwalił się tym faktem w mediach społecznościowych i wyraził uznanie dla tego typu działań. 2.Adamowicz nie zaprosił Wojska Polskiego do udziału w uroczystościach dnia 1 września na Westerplatte (może woli Bundeswehrę).3.Za rządów Adamowicza jednemu z rond w Gdańsku nadano imię „Wolnego Miasta Gdańska”Dlaczego nie dziwi fakt, że takie postawy idą w parze? Pozostawiam pod osąd ludziom myślącym i pozdrawiam wszystkich (mimo wszystko).

Leszek 10.08.2018 12:55
Zmień kanał w TV to fakty będą inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

regent 10.08.2018 14:09
Fakt pozostaje faktem. Chyba że masz na myśli "fakt medialny", który wymyślił swego czasu niejaki Geremek. I na koniec: odpisz tylko wtedy, gdy będziesz miał coś rozsądnego do przekazania, w przeciwnym razie nie męcz się i sobie odpuść.

stop pisowskiej propagandzie 11.08.2018 13:24
Regent, kłamiesz. Fakty są takie:1. Wielkie brawa za postawę Adamowicza odnośnie pomnikowej akcji! W PiSowiskim państwie to akt odwagi.2. Organizatorem obchodów na Westerplatte jest miasto Gdańsk. Prezydent Gdańska ZAPROSIŁ wszystkich przedstawicieli najwyższych władz. Jeśli twierdzisz inaczej, jest to zwyczajne kłamstwo. Zaproszenia zostały wysłane i to od zwierzchnika sił zbrojnych zależy, czy wojsko weźmie udział. Ministrowi Błaszczakowi nie spodobał się jednak program, a dokładnie zaangażowanie harcerzy do uroczystości. W ubiegłym roku umowa z organizatorem uroczystości była taka, że apel pamięci czyta naprzemiennie żołnierz i harcerz, po czym już podczas samej uroczystości ministerialni partyjniacy zabronili harcerzowi dojść do głosu. Nie mówili o tym w TVPiS?Nie przytoczono na przykład tej wypowiedzi Adamowicza? "Wojsko jest integralną częścią obchodów uroczystości. Wojsko było, jest i będzie obecne na Westerplatte. Mamy zaufanie do mundurowych. Ale nie mamy zaufania do partyjnego kierownictwa MON. Rok temu poszedłem na ustępstwa i zgodziłem się zmienić formułę obchodów. Zostałem okłamany przez funkcjonariuszy MON, którzy obiecali, że apel pamięci będzie odczytany na przemian przez harcerza i oficera wojskowego. Wtedy ubrany po cywilnemu żandarm na rozkaz jakiejś urzędniczki MON-u zablokował swoim ciałem przejście harcmistrzowi Lemańskiemu do mównicy, by odczytać apel. W tym roku apel w całości odczytają harcerze".3. Wolne Miasto Gdańsk było historycznym faktem, spowodowanym przegraną Cesarstwa Niemieckiego podczas I wojny światowej. Miasto przestało po prostu należeć pod zwierzchność niemiecką, a stało się miastem "wolnym", choć nie do końca niezależnym. Zwierzchność przejęła Liga Narodów, a część kompetencji - Polska (np. sprawy zagraniczne, kontrola celna, poczta). Polska miała zapewnione prawo do bezpośredniego eksportu i importu towarów przez port morski w Gdańsku.Nie było to rozwiązanie idealne,miało wiele mankamentów, ale co jest złego w nadaniu takiej nazwie ulicy?? Mamy ulice i instytucje imienia nieudolnego króla Jana Kazimierza, czy Poniatowskiego, którego rządy zakończyły się rozbiorem. Są jednak oni, podobnie jak Wolne Miasto Gdańsk, częścią historii naszego kraju i jak wszystko - mieli wady, ale też zalety. Lepsze dla Polski w tamtym czasie było Wolne Miasto Gdańsk,które zapewniało Polsce dostęp do morza niż Gdańsk pod zwierzchnością Niemiec, bez żadnych polskich praw.I tyle, jeśli chodzi o fakty.Stop pisowskiej propagandzie.

regent 12.08.2018 11:13
Kłamstwo, to poważny zarzut. Chociaż w świecie zdominowanym przez lewactwo, które doprowadziło do degrengolady wszelkich obszarów życia człowieka, możesz nie czuć powagi swoich słów. Niemniej następnym razem spróbuj zważać na to jakim słowem operujesz. Dużo pracy włożyłeś w swój wywód, ale wynika z niego jedno; nie pojąłeś sensu mojego wpisu. Ale… o jakim bohaterstwie piszesz ‘w państwie PiS-u”? W mafijnym Gdańsku nie tylko władze Partei Organizacjon, ale i władze RP nie wiele mają do powiedzenia. Jeśli chodzi o udział WP, to opieram swoją wiedzę na doniesieniach medialnych i jej stan mógł być nie pełny, a nawet fałszywy. Zgoda. Poza tym w pełni zgadzam się z tym, że pomysł odczytywania jakiegokolwiek apelu smoleńskiego ( z całym szacunkiem dla zamordowanych w 2010r. pod Smoleńskiem) jest przy takich uroczystościach nadużyciem i kpiną i nie powinien mieć miejsca. Ale to nie o to w tym wszystkim chodzi. Lekcji historii też nie potrzebuję od Ciebie. A ponadto wyobraź sobie, że nie oglądam TVPiS (szok, co??? Takiej opcji w TVN nie podają), natomiast Ty zapewne należysz do takich, którym nie przeszkadzają pomniki wdzięczności dla dziczy sowieckiej, czy ulice im.Bieruta, Lenina itp. Przeszkadza Ci za to najwyraźniej nazwanie ulic im. Jana Kazimierza itp. I to jest obraz degrengolady, o której wyżej. Wybacz, ale nie mam ani czasu, ani siły dyskutować z… I na koniec: konstytucja, której tak dzielnie bronią „spontaniczne” siły społeczne została napisana przez pijaczynę Kwaśniewskiego i s-kę na potrzeby chwili i utrwalenia pomagdalenkowego status quo , więc szacunek raczej żaden. A ponadto ten świstek papieru zawsze był jak nie łamany, to naginany na potrzeby chwili (gdzie wtedy byli ci wszyscy wyjcy ???)i dlatego trzeba konstytucję zmienić, a nie jej bronić, bo nie ma czego. Zajrzyj chociażby do preambuły, gdzie mówi się, że wszyscy jesteśmy równi wobec prawa (np. ulga podatkowa…). Naprawdę tak jest…??? Więc nie chodzi tu o konstytucję, ale o V-tą kolumnę, która w Polsce zaczęła tracić wpływy, choć, podkreślę, taki Adamowicz ma się dobrze. W swoim Danzig…

Gość2 12.08.2018 19:55
" Niemniej następnym razem spróbuj zważać na to jakim słowem operujesz " Spróbuj mniej czytać portal Interia ( Media Bauer Group) i chociaż na jakiś czas zaprzestań eksperymentów myślowych zwłaszcza tych parówka i pustą puszką po piwie . Z tymi zamordowanymi to pojechałeś po bandzie . Zachowaj spokój .

stop pisowskiej propagandzie 12.08.2018 21:47
Oj regent, regent, jak Ty mało wiesz.Kompetencje władz samorządowych i centralnych są jasno określone. Prezydent żadnego miasta nie ma kompetencji, by decydować o tym, czy wojsko pojawi się u niego w mieście na jakiejkolwiek uroczystości. On może co najwyżej wysłać zaproszenie, ale to, czy zostanie przyjęte, zależy od zwierzchników wojska. Prezydent Gdańska takie zaproszenie wysłał. Piłeczka jest po stronie rządu, to on zdecyduje, czy wojsko w uroczystościach wojsko udział weźmie, czy też Błaszczak się obraził, że program nie jest po jego myśli i wojska nie puści.Przeczytaj mój tekst jeszcze raz i wskaż, w którym miejscu pisałem, że popieram nazywanie ulic imieniem Lenina lub w którym miejscu napisałem, że przeszkadza mi ulica Jana Kazimierza. Wyssałeś to sobie z palca. I jeszcze jak się nakręciłeś :))) Nazywanie ulic nazwiskami osób lub wydarzeń jest utartym w naszym kraju zwyczajem, formą docenienia zasług. Jednak nie ma przecież ludzi idealnych, więc u każdego w biografii można znaleźć jakąś skazę. I nie co się z tego powodu nadymać. Podobnie z wydarzeniami. Jedne konsekwencje wydarzeń będą dobre, a inne złe. Wolne Miasto Gdańsk nie było formułą doskonałą, ale była to formuła, która pozwoliła na wyrwanie go z rąk niemieckich i przywrócenie chociaż częściowo zwierzchności polskiej (sprawy zagrnaiczne, możliwość handlu). Dla Polski było to lepsze niż stan przed I wojną.Natomiast Twoje stwierdzenia, że Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej to świstek papieru, że zawsze był łamany lub naginany... Powtórzę: KŁAMIESZ albo, co jest równie prawdopodobne, czytasz ją bez zrozumienia.Nie interesuje mnie, kto ją przygotowywał. Na pewno była to władza wybrana w demokratycznych wyborach. Dopóki władza działa w granicach, jakie zostały dla niej określone, uznaję jej decyzje, niezależnie, czy rządzą ludzie, z których poglądami się zgadzam. Konstytucja została uchwalona przez Zgromadzenie Narodowe, a jej treść została przyjęta w referendum przez obywateli, więc całe pisiorstwo - łapy precz od niej.PiS nie ma prawa łamać zasad gry. Jak przystępujesz do gry w szachy, to wiesz, jakie są reguły, co można, a czego nie. Jeśli chcesz grać w inną grę, informujesz o tym graczy PRZED rozpoczęciem meczu. Albo się na to zgodzą, albo nie. Tak samo jest z Konstytucją. Te reguły gry, to właśnie Konstytucja. PiS dostał w wyborach miejsce przy szachownicy, a teraz chce poprzewracać pionki i powiedzieć, że od teraz będziemy grać w chińczyka. Bo mu się wydaje, że może, w końcu się dorwał do stolika. Jednak tak to nie działa. Polacy im na to nie pozwolą.Wyjaśnię Ci jeszcze na koniec, że zasada równości wobec prawa nie oznacza, że nie może być ulg podatkowych, czy różnych praw dla różnych osób. Zasada równości wobec prawa NIE oznacza, że WSZYSCY mają mieć tak samo. Oznacza, że takie sama prawa i obowiązki mają mieć osoby i podmioty, znajdujące się W TEJ SAMEJ SYTUACJI. Jeśli więc uznamy,że wszyscy, co zarabiają rocznie poniżej 30 tys. zł nie płacą podatków, a ci co zarabiają powyżej - płacą, to zasada równości wobec prawa jest zachowana. Bo jeśli zarabiasz powyżej 30 tys. zł, to nieważne, czy jesteś lekarzem, czy operatorem koparki, płacisz takie same podatki, a jeśli zarabiasz mnie, to nie płacisz. Można wprowadzić ulgi podatkowe - np. ulgę z tytułu posiadania dziecka. I ta równość polega na tym, że przysługuje każdemu, kto jest w tej sytuacji, czyli każdemu, kto ma dziecko. Można wprowadzić zasadę, że jak dochód w rodzinie jest mniej niż 400 zł, to dostajesz zasiłek z MOPS. I wtedy wszyscy, którzy spełniają ten warunek, a więc znajdują się w tej sytuacji, taki zasiłek mogą dostać I tak dalej. To podstawy świadomości prawnej. I nie, to nie mój wymysł, ale tak rozumie się ten prawniczy zwrot. Spytaj jakiejolwiek prawnika, nawet pisowskiego.I już zupełnie na koniec...nawet nie mam w domu telewizora. Więc ani TVP, ani TVN u mnie nie gości. A jeśli chodzi o ideologię lewicową, to poczytaj najpierw trochę na ten temat. Spośród partii w Sejmie gospodarczo najbliżej jest do niej PiSowi. Ja jestem zupełnie na przeciwnym biegunie.

Zośka 10.08.2018 14:34
Przypomnij sobie proszę incydent z harcerzem z zeszłego roku podczas odczytu apelu poległych.

Leszek 10.08.2018 08:28
Dwa słowa i tyle zamieszania?Jak czytam wpisy to przychodzą mi do głowy dwa przysłowia:Na Złodzieju czapka gore.Niejednemu psu na imię Burek.

Rozbawiony 10.08.2018 13:07
A jakie tu zamieszanie?. Toż to tylko śmiech POlitowania wzbudza.

jan nil 10.08.2018 00:57
oderwani od koryta i rzeczywistosci ustawili ostatni szaniec w obronie ostatniego bastionu okraglego stolu- postkomunistycznych sadow

cień 09.08.2018 21:13
pieprzone komuchy dla kasy zrobią wszystko

Herakliusz 10.08.2018 14:18
https://uploads.disquscdn.c...

Herakliusz 09.08.2018 19:45
https://uploads.disquscdn.c...

makaw 09.08.2018 17:04
....,, Nie ma tu bowiem mowy o znieważaniu kogokolwiek '......przede wszystkim dla was nie Jędrek , a Pan Prezydent Duda......a w ogóle gdzie byliście wcześniej gdy prawa konstytucyjne Polaków były łamane przez poprzednią opcję polityczną ?..........to pytanie jest czysto retoryczne, bo wszyscy wiemy.......i tak przegracie wybory z kretesem......

pis off 09.08.2018 17:32
chyba pan prezydent dupa

makaw 09.08.2018 22:23
........Englisch ??‍♂️.......wulgaryzmy ?.....wstydu nie masz ??‍♂️.......bo kultury na pewno.....

Herakliusz 10.08.2018 08:54
Proszę nie obrażać tak zwaną "głowę państwa". Jaki by nie był - nawet jako sterowany dron, czy :"długopis Prezesa" - PREZYDENTEM jest!

inny Patriota 09.08.2018 19:15
Nie wiem jak Ty ale tu jest napisane o Jędrku a to ty wnioskujesz że jest to Prezydent, sam Go obrażasz taki z Ciebie "suweren" ( jednak działa )

makaw 09.08.2018 22:12
.....ja suwerenem ??!!! ?......sprawdź sobie w słowniku co oznacza słowo suweren, a potem zabieraj głos....kompromitujesz się człowieku więc zamilcz.......jeżeli za takimi akcjami stoją ludzie na twoim poziomie to gratulacje....?

Dotek 10.08.2018 07:58
To Ty nie znasz znaczenia tego słowa. Suwerenem jak najbardziej jest naród i Ty również jako część społeczności. Władza jest w rękach narodu (teoretycznie), który poprzez swoje wybory (głównie polityczne) decyduje o tym co się dzieje i jak państwo funkcjonuje. Współczuje, że o tym nie wiesz i w dodatku zarzucasz innym niewiedzę sam mając poważne braki.

makaw 10.08.2018 13:03
suweren - podmiot sprawujący niezależną władzę zwierzchnią....... zasada suwerenności ludu jest TYLKO doktryną polityczną........i jak sam uprzejmie raczyłeś zauważyć władza jest w rękach narodu TEORETYCZNIE......więc kto się chce czuć takim ,, SUWERENEM ".......niech się czuje.....buahahahaha......? .......bo przecież można być Panem na włościach......bez włości.......?

Dotek 10.08.2018 14:04
Czy czujesz się suwerenem, czy nie to Twoja sprawa. Faktem jest, że pojęcie to może odnosić się do narodu (a stanowisz jego składową) i zostało użyte poprawnie. Jarosław K. chętnie z tego określenia korzysta. Myślę, że jako osoba z doktoratem zna jego znaczenie i posługuje się nim w sposób prawidłowy.Szkoda, że nie wszyscy suwerenem się czują - stąd niska frekwencja w wyborach i brak odpowiedzialności za losy kraju.

Herakliusz 10.08.2018 17:19
https://uploads.disquscdn.c...

gość 10.08.2018 09:44
jeżeli umiesz złożyć litery w calośc to zachęcam do takiej rzeczy jak ksiazka ,lub slownik .Suweren to obywatele rządzący się w systemie demokratycznym (gdzie funkcjonuje zasada suwerenności ludu).Ale nie dziwi mnie stan rzeczy że tego nie rozumiesz ,ludzie którzy głosowali i popierają pis i Dude to ,jak wskazuja liczne sondaże ,nawet te rządowe to ludzie prości dla ktorych zycie nadaje sens tvppis i trwam ,oraz niski poziom rozumowania rzeczywistości,no cuż tacy też musza żyć.Odrazu mówie że jakiekolwiek obrażanie mnie przez ciebie nie ruszy mnie ,bo do tego czeba meć taki narząd jak mózg....

Herakliusz 10.08.2018 14:20
A do tego nie wystarczy wiedza pod czaszką tylko koniecznie słownik...?No tak, ale skoro taki poziom... to co w pionie?

Hart 15.08.2018 18:31
i taka jest dyskusja z ludzmi Twojego pokroju. Nie wiem czy zauważyłeś ale mimo różnic poglądów w dalszym ciągu szanuję Ciebie jako człowieka i zwrotu grzecznościowe piszę z DUŻEJ LITERY. Demokracja polega na tym że mam jeszcze mośliwośc wyrażania swojej opini bez nakazywania komukolwiek aby ZAMILKŁ. To ma być taka Twoja POLSKA ? Gratuluje :)a w nawiasie rzecz biorąc jak było woj.Jeleniogórskie to w Naszym kraju była jeszcze komuna ,według społeczności Twojego pokroju . Mam wrażenie że jesteś młodym człowiekiem i nie wiesz jak to było ?

Herakliusz 09.08.2018 19:41
https://uploads.disquscdn.c...

makaw 09.08.2018 22:15
.....mem jak mem.....4 liter nie urywa......na złość wam i wbrew temu co głosicie żyjemy w demokracji, bo już byś zza krat świat podziwiał........hehehe........

Dotek 10.08.2018 07:52
Nie bądź śmieszny, demokracja kona.

Hogsof War 09.08.2018 21:41
Kod to wytwór po - która nam wszystko obieca nawet 1000 + by się tylko dorwać do koryta , kod jest jedną wielką zorganizowaną grupą, lecz sam pomysł oceniam na 5 , zna ktoś koszt reklam na tym telebimie ?

Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaZakład pogrzebowy ZGiUK Lubań
manukultura
Jarmark Radogoszcz
Andrzejki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaPowiat Lubań
Reklama