Najprawdopodobniej inspiracją dla polskich policjantów było motto amerykańskich funkcjonariuszy.
- Amerykanie mają "to protect and serve" ("chronić i służyć"), być może tu też pojawi się jakieś ciekawe hasło - mówi Dawid Marciniak z Komendy Głównej Policji.
Konkurs cieszy się sporą popularnością, tylko w ciągu dwóch dni napłynęło ponad 600 propozycji. Jeszcze więcej propozycji pojawia się w komentarzach pod tekstami dotyczącymi konkursu. Wiele z nich na dewizę nie nadaje się wcale. Jednego czego nie można Polakom odmówić to kreatywności. Przekonany jest nawet o tym minister Mariusz Błaszczak
- Znając kreatywność naszych rodaków, będą to bardzo celne hasła - mówił w środę szef MSWiA.
Specjaliści od marketingu tłumaczą, że hasło powinno być przede wszystkim proste i wpadające w oko i ucho. - Dobrym mottem może pochwalić się straż pożarna z Nowego Jorku „New York's Bravest” - krótko i na temat - najodważniejsi. Czy ewentualnie klasyczne, używane aktualnie przez amerykańskich marines, „semper fidelis” - zawsze wierni - podsumowuje Daniel Przygoda z creative w VML Poland.
Ogólnie pomysł dobry, jednak jego realizacja w otwartym konkursie to narażanie się na śmieszność i pole do popisów dla twórców memów, ostrzegają specjaliści od Public relations.
Tymczasem policja do 30 czerwca czeka na propozycje w formie cyfrowej. Należy je przesłać na e-mail [email protected] (w temacie wiadomości należy napisać: KONKURS NA HASŁO) lub listownie pod adres: Biuro Komunikacji Społecznej Komendy Głównej Policji, 02-514 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38 (z dopiskiem KONKURS NA HASŁO).
Zwycięzca konkursu otrzyma dyplom - tabliczkę z indywidualną dedykacją Komendanta Głównego Policji oraz roczną prenumeratę miesięcznika „Policja 997”.
Szczegółowe warunki konkursu znajdziecie Państwo w Regulaminie.
Zapraszamy do udziału :)
Napisz komentarz
Komentarze