Jak zgłosić się do rodzinnego turnieju? Drużyny można zgłaszać mailowo na adres: [email protected] do dnia 29 maja, podając imiona, nazwiska, wiek oraz pokrewieństwo uczestników oraz numer telefonu do kapitana drużyny.
Kto może wziąć udział w turnieju? Ekipy mogą liczyć od 2 do 4 osób i muszą składać się z minimum 1 osoby dorosłej - opiekuna niepełnoletnich.
Jakie są zasady rywalizacji? Drużyny otrzymując wskazówki oraz mapę będą musiały zebrać jak największą ilość punktów rozwiązując pirackie zadania. Najlepsza z nich otrzyma nagrodę główną- nocleg w hotelu domków na drzewie Kulturinsel.
UWAGA! Maksymalna liczba drużyn to 15, każda otrzyma nagrodę gwarantowaną, dlatego śpieszcie się ze zgłoszeniami. Wybrane drużyny poinformujemy mailowo oraz telefonicznie dnia 29 maja.
Artykuł sponsorowany