"Hotelowa dopłata za bachora - 165 zł" - taki komentarz zawierał paragon z Hotelu Green Mountain w Karpaczu. Otrzymała go Pani Agnieszka, która spędzała tam swój urlop. "Paragon za pobyt córki. Brak mi słów..." - napisała załączając zdjęcie paragonu. Kierownictwo Hotelu Green Mountain zareagowało szybko wydając oświadczenie:
Pani Agnieszko, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wydruk to wynik niefrasobliwego i nietaktownego komentarza jednego z naszych pracowników i wypadek poniżej wszelkiej krytyki, który absolutnie nie powinien mieć miejsca. Jesteśmy kompleksem nastawionym na rodzinne pobyty, a dzieci to nasi goście VIP, dlatego zależy nam, by czuły się u nas jak najlepiej – potwierdzają to liczne pozytywne opinie i wysokie noty wystawiane przez naszych gości po pobycie. Zapewniamy, że niestosowny komentarz, który pojawił się na wydruku w najmniejszym stopniu nie licuje z polityką i ofertą Green Mountain Hotel & Apartments, zaś w stosunku do autora wyciągniemy stosowne konsekwencje, aby taki incydent nie miał szans ponownie się wydarzyć"
Tak naprawdę nie wiadomo co było przyczyną tak opisanej pozycji na paragonie, żadna ze stron w tej kwestii się nie wypowiada. Pani Agnieszka przeprosiny przyjęła, podziękowała za reakcję i jednocześnie poprosiła o szacunek dla drugiego człowieka.
Komentujący post internauci, albo prośby Pani Agnieszki nie przeczytali, albo nie wzięli jej do siebie i nie pozostawiają suchej nitki na żadnej ze stron. Część szydzi, część chwali, a jeszcze inni mówią o wychowaniu dzieci zapominając zapewne czasy gdy sami byli dziećmi.
Poniżej link do Facebookowego profilu Pani Agnieszki gdzie toczy się dyskusja.
Po publikacji materiału na redakcyjną pocztę otrzymaliśmy stanowisko hotelu, które nieco różni się od oświadczenia skierowanego do Pani Agnieszki.
Szanowni Państwo,
Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za komentarz pracownika na paragonie za pobyt dziecka w naszym hotelu. Szanujemy wszystkich Gości, starając się, aby czuli się u nas jak najlepiej i dlatego bardzo nam przykro, że ta sytuacja miała miejsce. Jak się okazało, niestety nie każdy pracownik reprezentuje przyświecające nam wartości, dlatego wyciągając wnioski, postanowiliśmy, między innymi, zorganizować dodatkowe szkolenie dla personelu. Skoncentrujemy się na nim, przede wszystkim na wyjątkowej obsłudze rodzin z dziećmi. Zwrócimy także większą uwagę na stosunek pracowników do naszych najmłodszych gości w momencie rekrutacji. Jesteśmy w kontakcie z Panią Agnieszką, która przyjęła nasze przeprosiny, a także zadośćuczynienie za przykre doświadczenie. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, będziemy mieli możliwość gościć ją z Córką ponownie.
Zespół Green Mountain Hotel***** & Green Apartments
Napisz komentarz
Komentarze