Celem akcji jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce. Co ważne, w tej edycji po raz pierwszy POT zaprosi do udziału w akcji turystów z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Rosji, Norwegii i Szwecji. Poprzez zaoferowanie usług w cenach obniżonych o 50 proc. chcemy zachęcić Polaków oraz mieszkańców krajów ościennych do zwiedzania naszego kraju poza wakacjami i feriami zimowymi. Jest to działalność wychodząca naprzeciw oczekiwaniom branży turystycznej.
Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (kampania reklamowa w Internecie, w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach regionalnych i społecznościowych.
Rejestracja partnerów trwa do 13 października. Sprzedaż ofert ruszy 30 października, a finał akcji zaplanowano na weekend od 22 do 24 listopada.
Polska Organizacja Turystyczna ułatwiła proces rejestracji dla partnerów siódmej edycji. Stworzono panel administracyjny, do którego, dzięki funkcji rejestracji i logowania, zarejestrowane podmioty będą miały stały dostęp – również na poczet przyszłych edycji akcji.
Regulamin, instrukcja zgłaszania oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.polskazobaczwięcej.pl
Napisz komentarz
Komentarze