W celu podniesienia jakości usług publicznych Starostwo Powiatowe w Lubaniu zawarło umowę z przedsiębiorstwem InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie o świadczenie usług doręczania korespondencji urzędowej poprzez paczkomat.
Urządzenie zlokalizowane jest przed siedzibą urzędu i zapewnia dostępność przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Z uwagi na swoją funkcjonalność pozwala na dogodną dla interesantów dystrybucję przesyłek.
W powiadomieniu e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną InPost Mobile interesant otrzyma informację, kiedy należy się udać po odbiór dokumentów.
W trakcie pandemii rekomendujemy wygodny i bezpieczny odbiór dokumentów zdalnie przy pomocy darmowej aplikacji InPost Mobile z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Storę i Google Play), zamiast standardowego użycia panelu dotykowego.
W chwili obecnej trwa konfiguracja urządzenia. W odrębnym komunikacie przekażemy Państwu informację o uruchomieniu paczkomatu wraz z instrukcją obsługi.
Lista wszystkich spraw, które można aktualnie załatwić przy pomocy paczkomatów, będzie dostępna na stronie lubańskiego starostwa. Mieszkańcy będą mogli m.in.: zarejestrować pojazd, zawnioskować o wydanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdu, pozwoleń czasowych oraz tablic rejestracyjnych, zgłosić zbycie pojazdu, zmianę stanu faktycznego lub demontaż pojazdu, zawnioskować o wymianę dokumentów komunikacyjnych i ich weryfikację, co do zgodności z posiadaną ewidencją.
Funkcjonalność urządzenia w czasie stanu epidemii zapewnia:
Większe bezpieczeństwo
Usługa InPost Urząd 24 umożliwia załatwianie spraw urzędowych szybko i bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.
Brak kolejek
Mieszkańcy nie muszą już stać w kolejkach, a urząd działa znacznie sprawniej. Załatwianie wybranych spraw odbywa się przy pomocy paczkomatu.
Elastyczna oferta
Usługa jest dopasowana do potrzeb urzędu w zakresie dostępnych wydziałów i liczby obsługiwanych spraw.
Strona nadawcza dla Mieszkańca
Mieszkańcy otrzymują do dyspozycji intuicyjną stronę nadawczą z prostym formularzem do wypełnienia oraz możliwością opłacenia przesyłki Online i wydrukowania etykiety.
Intuicyjna obsługa dla Urzędu
Urząd otrzymuje dostęp do specjalnej platformy zarządzania przesyłkami, w której ma możliwość nadania dokumentów, wydruku etykiety i śledzenia statusu przesyłek.
Wygodne nadania i odbiory dla Mieszkańca
Mieszkańcy mogą nadawać dokumenty 24/7, w dowolnym paczkomacie na terenie miasta lub powiatu. Odbiór przesyłki jest możliwy w paczkomacie zlokalizowanym przy urzędzie.
Napisz komentarz
Komentarze