Wnioski o wydanie zaświadczeń, uprawniających do zakupu węgla na preferencyjnych warunkach, można pobierać i składać w budynku Urzędu Miasta przy ul. 7 Dywizji 14 w Biurze Obsługi Interesanta (pokój nr 9) od 14 listopada br. w godzinach pracy urzędu (poniedziałek 7.30-15.30, wtorek 7.30 – 17.00, środa – czwartek 7.30 – 15.30 oraz piątek 7.30 – 14.00).
Wzory wniosków są również załączone do niniejszego artykułu - w wersji dla gospodarstw domowych, które złożyły wnioski o wydanie dodatku węglowego oraz dla gospodarstw domowych, które takiego wniosku nie złożyły.
W przypadku złożenia wniosku za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. ePUAP), wniosek o zakup opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Zaświadczenie wydane przez Urząd Miasta Lubań będzie uprawniało do nabycia węgla we wskazanym podmiocie na preferencyjnych warunkach. Obecnie trwa weryfikacja zgłoszonego podmiotu przez spółkę wprowadzającą węgiel do obrotu.
Po zatwierdzeniu podmiotu osoby, które złożyły wnioski, otrzymają informację o miejscu zakupu węgla.
Napisz komentarz
Komentarze