– Komisja konkursowa miała spory dylemat, bo w sumie 27 uczestników przygotowało aż 44 dobre propozycje. Po wnikliwiej ocenie pod głosowanie naszej załogi trafiły dwa projekty. Największą liczbę głosów zyskał projekt ARP Studio z Warszawy, ale rywalizacja trwała do samego końca. W dodatku zwycięzca zyskał przewagę zaledwie 3 głosów! Wszystkim uczestnikom należą się podziękowania za zaangażowanie i udział, a zwycięzcy gratulacje – mówi Ewa Grzebieniak, dyrektor Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
Konkurs na nowe logo Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy wynika z chęci unowocześnienia wizerunku instytucji, która przez ostatnie lata się zmienia. Nowe logo ma odzwierciedlać pozytywny charakter jednostki, która pomaga wielowymiarowo Dolnoślązakom.
Konkurs miał charakter dwuetapowy. W pierwszym etapie uczestnicy konkursu mieli za zadanie przygotowanie projektu maksymalnie pięciu logotypów. Następnie komisja wybrała najlepsze projekty, które zostały poddane pod głosowanie pracowników. Autor zwycięskiego logotypu, ma przygotować jeszcze księgę znaku wraz z wzorami materiałów informacyjno-promocyjnych za co otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5.000 zł (brutto).
Napisz komentarz
Komentarze