Szukasz stabilnego zatrudnienia? Chciałbyś pracować w młodym, ambitnym zespole? Nie boisz się nowych wyzwań? Dołącz do nas!
Ruszył nabór na wolne stanowiska strażnika miejskiego – aplikanta. Jeśli masz chęć pomagania mieszkańcom i szukasz stabilnego zatrudnienia wraz z atrakcyjnym pakietem socjalnym, zobacz ofertę Straży Miejskiej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Straży Miejskiej w Lubaniu (Plac Lompy 1, 59-800 Lubań, I piętro) lub przesłać pocztą na adres Straży Miejskiej w Lubaniu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: strażnik miejski – aplikant w Straży Miejskiej w Lubaniu”.
Termin składania aplikacji: 15 listopada 2023 roku, do godziny 15:00.
Jakie warunki trzeba spełniać, aby dostać pracę?
Wymagania niezbędne to:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 21 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nienaganna opinia,
- wykształcenie średnie,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych MS Office (Word, Exel), poczty elektronicznej, skanera,
- dobry stan zdrowia, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- wiedza z zakresu administracji publicznej i prawa samorządowego.
Wymagania dodatkowe to:
- wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, systematyczność i komunikatywność,
- podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty, które trzeba złożyć:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie świadectw pracy (świadectwa pracy uzyskane za granicą winny być przetłumaczone na język polski),
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(dostępny na stronie BIP SM: https://strazmiejska.luban.pl/strazmiejska,a,89060,nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-straznik-miejski-aplikant.html), - oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe o tym, że nie toczy się w stosunku do niego żadne postępowanie karne, oświadczenie kandydata o tym, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
- kserokopia prawa jazdy,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- do dokumentów aplikacyjnych mogą być dołączone referencje w przypadku wcześniejszego zatrudnienia.
Oferta zatrudnienia w lubańskiej Straży Miejskiej to doskonała okazja dla osób, które chcą pracować w młodym i ambitnym zespole oraz którym zależy na ochronie spokoju i porządku na terenie miasta Lubań. Poszukujemy osób otwartych i komunikatywnych, ale również rzetelnych, opanowanych i zdecydowanych na podjęcie zatrudnienia. Głównym zadaniem Straży Miejskiej jest wpływ na poprawę jakości życia mieszkańców poprzez nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa, czuwanie nad porządkiem publicznym i kontrola ruchu drogowego. Obejmuje to praca patrolowa w terenie, w systemie dwuzmianowym. Odporność na stres, asertywność i stoicki spokój to pożądane cechy przyszłego funkcjonariusza Straży Miejskiej.
Napisz komentarz
Komentarze